![]() |
Zal Bart De Wever nog voorzitter blijven als de NVA een tiener wordt?
Als ze onder de 20% zakken is het toch een fameuze afgang.
Ik stel voor dat hij dan eindelijk de partijstatuten volgt en aftreedt. En u? |
Citaat:
Wat denk jij? Gaat je partij een Volksunie scenario tegemoet? Karel De Gucht zei ooit al spottend over Spirit, dat het hem deed denken aan White Spirit, het verdampt. Wat denk je? Een Europees jobke voor De Croo en de rest in zak en as? |
Citaat:
Er zijn daar genoeg draden over in Binnenland. Wil je een link? |
Neen, maar ik vind het raar dat je je op andere partijen gaat concentreren die vele malen groter zijn dan jouw prutspartijtje.
Kijk, de N-VA lijkt mij een redelijk democratische partij, waar mensen mogen stemmen op ledencongressen en zo, en waar voorzittersverkiezingen echt iets voorstellen, in tegenstelling tot de VLD, waar Ongena de handpop van De Croo was. Het lijkt mij dan ook aan de leden van de N-VA om dergelijke keuzes te maken. Ik ben geen lid van N-VA (en ook niet van een andere partij). Daarom vind ik dat ik mij daar niet heb in te moeien. Bij VLD zit het anders, daar interesseert het mij niet echt wat er met Ongena gebeurt, als De Croo morgen afgestraft wordt, mag zijn handpop gegarandeerd mee opdraaien voor het verlies. Wat mij daar interesseert is of de partij dan uiteenspat. Dat zou wel boeiend zijn om te zien gebeuren, ook erg leuk voor mensen die Schadenfreude houden. Panda schijnt er dol op te zijn. Vreemd genoeg lijkt hij er deze keer niet naar uit te kijken. Weet jij waarom? |
Citaat:
![]() Een echte man (ik ga ervan uit dat je een man bent) heeft van geen enkele partij schrik! |
Citaat:
Ik heb er gewoon Schadenfreude mee, ik zou tegen zondagavond graag lange gezichten zien, en botsingen met kiesdrempels bij de partij van Alexander. Het zou zo mooi zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is interne keuken en daar hebben buitenstaanders de kloten van Schoof mee te maken. Of het met andere woorden te zeggen: "Da gade gij nie bepala." |
Citaat:
Bij een uiteengespatte partij heb je geen voorzitter meer nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan hield VLD met hun 8 % nog redelijk goed stand. :rofl: |
Citaat:
Wie herinnert zich nog zijn beweegreden om als rooie VLD te stemmen? |
Dadee stemde dus voor de grootste loosers van de verkiezingen.
|
:lol::lol::lol::lol: Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be