![]() |
Exit poll verkiezing 2024
Hallo mevrouw, meneer, het, mag ik u vragen op welke partij u zonet gestemd heeft?
|
geel , bruin , roze
|
Dat mag.
Voor Vlaanderen: VB Voor de Kamer: VB Voor Europa: N-VA (omwille van Oekraïne). In uw poll heb ik dan maar Vlaams Belang aangekruist, vermits dat meest met binnenland te maken heeft. |
ik heb federaal, vlaams en europees voor het VB gestemd. De ganse Vivaldi bende is onbekwaam, de NVA onbetrouwbaar en met het communisme/marxisme van PVDA wil ik niks te maken hebben.... dus bleef het VB over... oh ja, Voor U was ik vergeten maar dat is een allergaartje met losse ideetjes.....
|
VB all the way
Fuck België, fuck de EU en fuck Oekraïne. |
Citaat:
Voor de rest ook hoofdzakelijk op VB gestemd, ik zou graag hebben dat ze eens goed winnen en kunnen regeren, of anders enkele jaren zever, dat is ook ok. :-) |
:roll: de zoveelste amateuristisch opgestelde enquête...
|
Binnenland: VB'ers
Europa: NV-A'ers |
Les Républicains.
|
Citaat:
|
Ik moet nog stemmen maar ik weet uiteraard al op wie ik zal stemmen:
Vlaams: Vlaams Belang (om het De Wever moeilijk te maken) federaal: N-VA (om het De Croo moeilijk te maken) Europees: Voor U |
Citaat:
2)omdat het vol Waalse partijen staat terwijl we daar in Vlaanderen niet eens op kunnen stemmen 3) Voor U staat er dan weer niet tussen. Daarom! |
Citaat:
In het verleden las ik soms als reden "omdat het anoniem is" of "omdat Prins Laurent for President" er niet tussen stond. |
Citaat:
Nva-ers. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan 1 bolletje aanduiden terwijl je op meerdere partijen kon stemmen.
Wat een gepruts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be