Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Exit poll verkiezing 2024 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272306)

Hoofdstraat 9 juni 2024 08:36

Exit poll verkiezing 2024

Hallo mevrouw, meneer, het, mag ik u vragen op welke partij u zonet gestemd heeft?

Pol Dolf 9 juni 2024 08:38

geel , bruin , roze

De gemuilkorfde 9 juni 2024 08:39

Dat mag.

Voor Vlaanderen: VB
Voor de Kamer: VB
Voor Europa: N-VA (omwille van Oekraïne).

In uw poll heb ik dan maar Vlaams Belang aangekruist, vermits dat meest met binnenland te maken heeft.

graaf de bethune 9 juni 2024 08:43

ik heb federaal, vlaams en europees voor het VB gestemd. De ganse Vivaldi bende is onbekwaam, de NVA onbetrouwbaar en met het communisme/marxisme van PVDA wil ik niks te maken hebben.... dus bleef het VB over... oh ja, Voor U was ik vergeten maar dat is een allergaartje met losse ideetjes.....

Skobelev 9 juni 2024 08:51

VB all the way

Fuck België, fuck de EU en fuck Oekraïne.

Hoofdstraat 9 juni 2024 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 10368258)
ik heb federaal, vlaams en europees voor het VB gestemd. De ganse Vivaldi bende is onbekwaam, de NVA onbetrouwbaar en met het communisme/marxisme van PVDA wil ik niks te maken hebben.... dus bleef het VB over... oh ja, Voor U was ik vergeten maar dat is een allergaartje met losse ideetjes.....

Ik heb die dame van Voor U gehoord op de radio en dat was grotendeels exact mijn standpunt op veel zaken, tegen corona maatregelen en algemeen voor een gezonde financiering. Maar het is voorlopig een allegaartje en ze gaan wel onder de kiesdrempel blijven, misschien later eens.

Voor de rest ook hoofdzakelijk op VB gestemd, ik zou graag hebben dat ze eens goed winnen en kunnen regeren, of anders enkele jaren zever, dat is ook ok. :-)

Pandareus 9 juni 2024 09:13

:roll: de zoveelste amateuristisch opgestelde enquête...

Vlad 9 juni 2024 09:16

Binnenland: VB'ers
Europa: NV-A'ers

DucDEnghien 9 juni 2024 09:20

Les Républicains.

De gemuilkorfde 9 juni 2024 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10368268)
:roll: de zoveelste amateuristisch opgestelde enquête...

Is het weer omdat de debielenkeuze "prins laurent for president" er niet opstaat?

N-VA 9 juni 2024 09:22

Ik moet nog stemmen maar ik weet uiteraard al op wie ik zal stemmen:

Vlaams: Vlaams Belang (om het De Wever moeilijk te maken)
federaal: N-VA (om het De Croo moeilijk te maken)
Europees: Voor U

N-VA 9 juni 2024 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 10368273)
Is het weer omdat de debielenkeuze "prins laurent for president" er niet opstaat?

1) Nee, omdat we niet op verschillende partijen kunnen stemmen
2)omdat het vol Waalse partijen staat terwijl we daar in Vlaanderen niet eens op kunnen stemmen
3) Voor U staat er dan weer niet tussen.

Daarom!

De gemuilkorfde 9 juni 2024 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10368276)
2)omdat het vol Waalse partijen staat terwijl we daar in Vlaanderen niet eens op kunnen stemmen

Daarom!

OK, dat zijn dan gegronde redenen.
In het verleden las ik soms als reden "omdat het anoniem is" of "omdat Prins Laurent for President" er niet tussen stond.

Skobelev 9 juni 2024 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10368276)

Daarom!

Gaan we wie in Walbanië woont wat discrimineren misschien? Waarom ga je er vanuit dat hier enkel inwoners van het Vlaams gewest op dit forum zitten?

Nva-ers. :roll:

N-VA 9 juni 2024 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10368278)
Gaan we wie in Walbanië woont wat discrimineren misschien? Waarom ga je er vanuit dat hier enkel inwoners van het Vlaams gewest op dit forum zitten?

Nva-ers. :roll:

Ik weet dat hier ook (een kleine minderheid) inwoners van het Brusselse en Waalse gewest actief zijn maar geef toe, ons interesseert het toch vooral wat er in Vlaanderen gebeurt. Veel van die Waalse partijen zullen 0 stemmen krijgen terwijl er wel voor Voor U zullen gestemd hebben.

Skobelev 9 juni 2024 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10368280)
Ik weet dat hier ook (een kleine minderheid) inwoners van het Brusselse en Waalse gewest actief zijn maar geef toe, ons interesseert het toch vooral wat er in Vlaanderen gebeurt. Veel van die Waalse partijen zullen 0 stemmen krijgen terwijl er wel voor Voor U zullen gestemd hebben.

Er is de optie andere. Als je daar voor gestemd hebt kan je het als bericht vermelden.

N-VA 9 juni 2024 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10368281)
Er is de optie andere. Als je daar voor gestemd hebt kan je het als bericht vermelden.

Dat hadden die Walen dan maar moeten doen.

dalibor 9 juni 2024 09:37

Je kan 1 bolletje aanduiden terwijl je op meerdere partijen kon stemmen.

Wat een gepruts.

Skobelev 9 juni 2024 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10368283)
Dat hadden die Walen dan maar moeten doen.

Maak zelf uw exit poll?

N-VA 9 juni 2024 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10368288)
Maak zelf uw exit poll?

Dat zou een dubbele post zijn. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be