![]() |
Moet konigin Paola geroyeerd worden ?
Heeft koningin Paola politieke kleur bekend met haar zakdoek?
![]() Kan een royal wiens politieke kleur bekend is aanblijven ? Zeker als ze niet eens op de katholieken heeft gestemd ? |
Definieer "aanblijven".
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn voor minder revoluties uitgebroken |
Citaat:
Zij is een ondankbare vrouw en ze bijt in de hand die haar voedt. |
Ach, bij mij staat ze in de deadpool van dit jaar.
Beetje geduld nog. |
Citaat:
hoelang zou ze in het hokje gestaan hebben ? |
Mss zijn er wel echte redenen waarom ze alles moeten afgepakt worden: https://p-magazine.com/nl/articles/o...roze-balletten
|
als t al zover is, dat ze een zakdoek nodig heeft om te weten op wie ze moet stemmen, dan vrees ik het ergste voor onze geliefde ex koningin , ahum, ahum.
|
Citaat:
Die hoogbejaarden zijn toch niet meer mee de moderne tijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ambtenaren, politici en werklozen dragen evenveel bij tot de staatskas. Maar geen slecht plan eigenlijk. Op zijn minst bewijst het dat een kiesgerechtigde een beetje moeite in't leven wil doen. |
Citaat:
Iemand die geen belastingen betaalt moet ook niet gaan bepalen wat er met dat belastinggeld gebeurt. |
Citaat:
|
Ik wist niet dat demente mensen mochten stemmen ...
|
Citaat:
Neenee, enkel "net-positive" bijdragers tot de staatskas zouden nog stemrecht mogen hebben. |
Citaat:
|
Bent u nu serieus verontwaardigd omdat een Belgische royal niet op een Nederlandstalige partij stemt? Wat had u verwacht? Als het aan diezelfde royals had gelegen waren er uberhaupt geen Nederlandstalige partijen geweest in Belgique en was het Nederlands hier al 100 jaar uitgestorven. Daarom zou niet alleen Paola, maar die hele bende geroyeerd moeten worden….
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be