![]() |
Jean-Jacques De Gucht neemt ook de benen
Jean-Jacques De Gucht (Open VLD) geeft er de brui aan: “Ik kan opoffering voor mijzelf en mijn naasten niet meer rechtvaardigen”.
En als jullie dat niet geloven maakt hij jullie wel wat anders wijs. J J is verantwoordelijk voor het circulatieplan dat meer dan een verdubbeling van CO2 uitstoot als gevolg heeft. |
Citaat:
Is er een kiezer die die fils a papa gaat missen? |
W8 maar af, het zou de eerste VLD-er niet zijn dat 14 dagen later 180° draait
|
De man heeft nog geen dag iets nuttigs bijgedragen aan de maatschappij en dan gaat ie het even hebben over opofferingen. Prachtig.
Laat de open oorlog maar beginnen bij dat inteelt partijtje |
Citaat:
|
Voor zij die denken dat we nu van Vlaanderens bekendste politieke dynastie verlost zijn, daar zou ik nog niet op hopen.... toen de 2 zoontjes van Jean Jacques geboren werden kregen ze van opa Karel al onmiddellijk een levenslange VLD-lidkaart.... het zou me trouwens niet verbazen dat deze jongetjes al zo goed als jongerenvoorzitters van VLD zijn..... we zijn er nog niet van af...zeg dat Graaf de Bethune het gezegd heeft....
|
Er is nog goed nieuws.
Somers, calvo, de vriendt, Keulen, liekens… Allemaal niet verkozen :cheer: |
Citaat:
|
Het is trouwens logisch dat hij de benen neemt.
Als hij in een zotte colère met de auto zou vertrekken, zou hij 2 weken later misschien nog vastzitten in het verkeer, vanwege zijn circulatieplan. |
Hij stapt eruit.......
Als..... indien hij écht zal moeten gaan werken voor zijnen boterham..... is het mogelijk dat hij binnen de veertien dagen terug in de politiek zit papa zal daar dan wel voor zorgen |
De kleine De Croo
de kleine De Gucht de kleine De Wael de kleine Verhofstadt ... allemaal zonder werk gevallen. De partij die nog als enige ideologie het nepotisme had, heeft haar bestaansreden verloren. Ik voorspel dat er nog veel meer salut en de kost gaan zeggen. |
Citaat:
De rest: good riddance! |
De kleine De Gucht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke Belgicistische politicus die van het schouwtoneel verdwijnt is een winstpunt voor Vlaanderen. Bye Bye De Gucht. |
Citaat:
|
na 20 jaar zal hij kunnen rentenieren van zijn parlementspensioen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be