![]() |
Steun aan Marc Peeters!
Marc is sinds half 2023 de meest voorkomende voornaam en Peeters is na Janssens de meest voorkomende achternaam.
Dit wil zeggen dat eigenlijk bijna iedereen een Marc Peeters kent. Dit wil ook zeggen dat deze mensen vaak meer dan enkel hun naam moeten zeggen wanneer ze zich ergens aanmelden (kliniek, gemeente, winkels,...). Mogelijk is er zelfs een forumlid erg geschrokken van deze draad. Meestal zeg ik [voornaam] + [achternaam] uit [gemeente] en dan is dat voldoende, maar voor Marc Peeters is dit een ander verhaal! Misschien wonen er zelfs 2 Marc Peeters in dezelfde straat van een gemeente ! Ik wil in deze draad dan ook mijn volste steun betogen aan Marc Peeters! Want voor u is de administratie net iets moeilijker dan voor Sidonie Berkvens. |
ik heb aan een loket gewerkt : meneer Verkens en meneer Turelutte hebben zich aangeboden
|
Als er een leerkracht de klas binnenkomt en zich voorsteld als Mevrouw Van Lul, ... en ge u serieus moet houden...
|
|
van alle Mark Peetersen die je kon kiezen, neemt ge er de meest bizare uit.
|
Ik ken iemand die een brief van een deurwaarder in zijn bus vond. Op naam van bijna een naamgenoot. Voorbeeld: Eiskens tegenover Eyskens. En het huisnummer was van iets verder in de straat waar hij woonde.
Die begon dan wel te panikeren dat zijn meubels eens weg zouden zijn, als hij eens niet thuis zou zijn. Ik heb hem aangeraden om zo vlug als mogelijk die deurwaarder te bellen of te gaan bezoeken in zijn kantoor, en tegelijk een aangetekende brief te verzenden. |
Ik ken wel Marc Janssens, de ex-veldrijder.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
"Nu herdenken wij De Heer Willem Poepen, dat hij in vrede mag rusten. Amen." |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfde gemeente. Ooit zat ik tijdens een schooljaar in de klas bij een Peter Jansen, een Peter Janssen en een Jan Peeters. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be