Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Onderzoek geopend naar verkozene - partij Team Ahidar - Brussels parlement (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272399)

Nr.10 21 juni 2024 19:09

Onderzoek geopend naar verkozene - partij Team Ahidar - Brussels parlement

Er loopt een opsporingsonderzoek bij het parket van Halle-Vilvoorde naar een
vennootschap van Ilyas El Omari, die pas verkozen is in het Brusselse parlement
voor de partij Team Fouad Ahidar. Het onderzoek is er gekomen na een klacht
van de curator die het faillissement afhandelt, omdat die er niet zou in slagen El
Omari te contacteren. Dat meldt Bruzz. Het parket Halle-Vilvoorde bevestigt dat
er een onderzoek werd geopend, maar geeft in het belang van het onderzoek
geen verdere informatie.
BRON

= = =

Dit lijken vrij ernstige feiten. U bent betrokken bij een faillissement en u weigert uitleg te verschaffen aan de curator die door de rechtbank aangeduid werd om het faillessement af te handelen. U weigert zelfs elk contact.

Jan van den Berghe 21 juni 2024 19:12

Misschien eens heel het artikel lezen voor u weer iets compleet uit de losse pols schrijft:

Citaat:

ij Bruzz reageert El Omari verrast over de klacht en het lopende onderzoek: “De onderneming heeft een RSZ-schuld als gevolg van de coronacrisis, we hebben op dat gebied geen hulp ontvangen. Mijn advocaat heeft al contact met hen opgenomen, en hoewel ik eerder een e-mail heb gestuurd, was ik me niet bewust van de situatie.”

De vennootschap werd al een eerste keer ontbonden in 2022, maar die ontbinding werd toen nietig verklaard, aldus nog El Omari: “Omdat we toen een eerste schijf betaald hebben. Ook nu zullen wij betalen en deze situatie oplossen. Het Openbaar Ministerie heeft volgens mijn advocaat nog geen contact met ons opgenomen. Mijn advocaat doet verder wat nodig is.”

Nr.10 21 juni 2024 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10376792)
Misschien eens heel het artikel lezen voor u weer iets compleet uit de losse pols schrijft:

Dus het is normaal dat meneer weigert uitleg te verschaffen aan de curator. De uitleg die u verschaft moet niet in de gazet staan, die uitleg moet bij de curator zijn.

Jan van den Berghe 21 juni 2024 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10376795)
Dus het is normaal dat meneer weigert uitleg te verschaffen aan de curator. De uitleg die u verschaft moet niet in de gazet staan, die uitleg moet bij de curator zijn.

Misschien toch proberen te lezen wat er staat: de zaak wordt behandeld door de advocaat van El Omari.

Nr.10 21 juni 2024 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10376797)
Misschien toch proberen te lezen wat er staat: de zaak wordt behandeld door de advocaat van El Omari.

Advocaten zijn onbetrouwbaar.
De feiten tellen.

Het Openbaar Ministerie heeft gevorderd.
Er werd een curator aangeduid.
En meneer komt zijn verplichtingen niet na t.a.v. die curator.
Zodat een onderzoek geopend dient te worden.

maddox 21 juni 2024 19:29

Ik weet waarom Nr.10 hier een topic van maakt.
Het betreft een zelfstandige, een smerige kapitalist.

Nr.10 21 juni 2024 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10376805)

Het kan best zijn dat het om een fait divers gaat, maar er kan ook een stramien achter zitten. M.a.w. dit kan doelbewust zijn.

maddox 21 juni 2024 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10376807)
Het kan best zijn dat het om een fait divers gaat, maar er kan ook een stramien achter zitten. M.a.w. dit kan doelbewust zijn.

Het is een fait divers.
Het is een 6 maandenwonder-systeem gebruiker. Zoals er zoveel anderen zijn.

Jan van den Berghe 21 juni 2024 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10376800)
Advocaten zijn onbetrouwbaar.
De feiten tellen.

Het Openbaar Ministerie heeft gevorderd.
Er werd een curator aangeduid.
En meneer komt zijn verplichtingen niet na t.a.v. die curator.
Zodat een onderzoek geopend dient te worden.

Dat staat in het eerste deel van het artikel. Het tweede deel wilt u niet geweten hebben. Ok, uw probleem.

Nr.10 21 juni 2024 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10376809)
Het is een fait divers.
Het is een 6 maandenwonder-systeem gebruiker. Zoals er zoveel anderen zijn.

Wat bedoelt u met een "6 maandenwonder-systeem"?

Nr.10 21 juni 2024 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10376810)
Dat staat in het eerste deel van het artikel. Het tweede deel wilt u niet geweten hebben. Ok, uw probleem.

Wanneer men zich onbereikbaar opstelt, ik denk dat daar weinig uitleg bijmoet.

maddox 21 juni 2024 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10376813)
Wat bedoelt u met een "6 maandenwonder-systeem"?

Niet -ouwe- Belgen krijgen 6 maand uitstel op het betalen van BTW, RSZ en dergelijke, krijgen daarboven "professionele" boekhoudige hulp in het uitbouwen van een eigen zaak.
Moeten ook geen bedrijfsbeheer certificaat voorleggen.

Is het verbazingwekkend dat vele nacht/telefoon/vapeshops/pitatenten enzoverder elke 6 maanden een nieuwe eigenaar hebben?

Pandareus 21 juni 2024 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10376805)

Mij is het niet duidelijk : Fahidar is een Hamas knuffelaar, en zou dus toch een bondgenoot moeten zijn van de Olgino trolfabriek uit St Petersburg ?

Heeft de redacteur er daar een potje van gemaakt ?

Jan van den Berghe 21 juni 2024 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10376820)
Mij is het niet duidelijk : Fahidar is een Hamas knuffelaar, en zou dus toch een bondgenoot moeten zijn van de Olgino trolfabriek uit St Petersburg ?

Als Poetintrollen overgaan tot eigen initiatief, durft het wel eens verkeerd gaan. De debatfiche aframmelen die uit Moskou is gekomen, valt hun vele malen beter.

Nr.10 21 juni 2024 21:09

Waarom afwijken naar zaken die helemaal niet aan de orde zijn? Is het onderwerp niet duidelijk?

maddox 21 juni 2024 21:13

Citaat:

Het blijft een kapitalist, een slavenhandelaar, een proletariaatuitperser;

Nr.10 21 juni 2024 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10376842)
Het blijft een kapitalist, een slavenhandelaar, een proletariaatuitperser;

Niet noodzakelijk. Het kan gewoon ook om een aanhanger van een ander geloofssysteem gaan. Waarbij systematisch een loopje wordt genomen met de wetten die hier gelden. Het faillissement van de onderneming wordt al een tweede keer in behandelding genomen, meldt het persbericht. Mij maak je niet wijs dat die ondertussen verkozene als Brussels parlementslid niet weet wat hij fout gedaan heeft. Niet zelden gaat het in dergelijke gevallen om mensen die ons systeem niet erkentelijk zijn en de sharia willen invoeren, omdat dat volgens hen een beter systeem is. Niet zelden zal in dergelijke gevallen de vrouw van kop tot teen gesluierd zijn.

maddox 21 juni 2024 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10376843)
Niet noodzakelijk. Het kan gewoon ook om een aanhanger van een ander geloofssysteem gaan. Waarbij systematisch een loopje wordt genomen met de wetten die hier gelden. Het faillissement van de onderneming wordt al een tweede keer in behandelding genomen, meldt het persbericht. Mij maak je niet wijs dat die ondertussen verkozene als Brussels parlementslid niet weet wat hij fout gedaan heeft. Niet zelden gaat het in dergelijke gevallen om mensen die ons systeem niet erkentelijk zijn en de sharia willen invoeren, omdat dat volgens hen een beter systeem is. Niet zelden zal in dergelijke gevallen de vrouw van kop tot teen gesluierd zijn.

Ergo, een slavenhandelaar en misogynist.

Herr Flick 21 juni 2024 22:13

Citaat:

Hij heeft met zijn Islamoknuffel club onder de pigeons van de PTB geschoten.

Zipper 21 juni 2024 22:17

Citaat:

half Brussel is dat

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be