![]() |
Koran vs Bijbel
De laatste jaren zitten we maar kritiek op de Koran te spuien. Dat het zou aanzetten om tegen de Westerse maatschappij te zijn(wat ik toch iet wat raar vind, omdat de Koran al een paar eeuwen oud is en het Westen was toen nog niet echt uitgevonden)
Maar goed: "de Koran is voor niets goed" ,horen we elke dag. Onderdrukking, terrorisme,... kortom een soort van bestseller van Stephen King. Maar naar de Bijbel, onze leidraad voor ons "oh zo dierbaar Christendom", dat wordt dan in de vergeethoek gesmeten. Want, wij als goede christen, weten toch dat in de Bijbel staat :" Bemin uw naaste" en we kennen allemaal het verhaal van de Barmhartige Samaritaan. Dus ipv kritiek te geven op het feit dat de Koran niet goed is en niet deugd, is het dan niet beter dat wij eens onze Bijbel gaan lezen? En voor de mensen die zich geen bal aantrekken van het Christendom of van hun geloof, laat dan mensen die geloven, gewoon doen. |
Dus mensen laten moorden om dat ze geloven,Zoals de moslims,die in de koran geloven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier alvast de tekst, daar ik vermoed dat u anders niet eens de moeite doet om het op te zoeken: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ongetwijfeld zult u mij niet geloven, daarom geef ik de commentaar weer van een gerespecteerd imam: Citaat:
Citaat:
|
Lees eens de bijbel.
Het is algemeen bekend dat de gij mag niet doden regel alleen geld vor Christenen, onangs vertelde een christelijke vriend aan mij dat het hierop neerkomt: Gij mag niet doden behalve als die persoon geen Christen is want dan is hij niks waard. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eventjes van een andere islamitische webstek: Citaat:
Surf trouwens eens op het internet en u vindt talloze malen op vele sites zijn korancommentaar terug. Eens te meer toont het aan dat u geen enkele kennis heeft van de islam en maar naar eigen goeddunken meent te lezen in de koran wat er helemaal niet staat. |
Citaat:
http://www.willibrordbijbel.nl/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.statenvertaling.net |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelijkaardig bestaan er korancommentaren die op een gelijkaardige wijze zijn uitgewerkt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be