![]() |
Paniek bij de Democraten
Joe Biden heeft vannacht de zwakste performance ooit door een Amerikaanse presidentskandidaat weggegeven. Hij leek regelmatig compleet in de war te zijn en was niet in staat Trump weerwerk te geven (wat normaal niet zo moeilijk moet zijn).
De Democraten zitten met een levensgroot probleem: zoeken ze vijf maanden voor de verkiezingen alsnog een nieuwe kandidaat en hoe gaan ze Biden zo ver krijgen om zijn kandidatuur in te trekken? Citaat:
|
De Dem's zijn zelf verantwoordelijk voor hun ondergang als ge in acht jaar niks beters kan klaarmaken dan een seniel oud mannetje.
|
+/- 21:30 "I really don't know what he said the last sentence, I don't think he knows what he said either" :lol::lol:
|
Ik hoop dat democraten nu eindelijk inzien dat Biden naar voor schuiven als kandidaat niet de juiste strategie is.
Het is nog niet te laat om te switchen, maar ze moeten het wel doen. Met Biden gaat het niet meer beter gaan. Nu snel een nieuwe, jonge kandidaat kan de boel weer open gooien (en dan kunnen ze zelf ook de hoge leeftijd van Trump beginnen gebruiken) Anyway, wakker worden, Democraten! |
Citaat:
|
Hij was niet zonder doel. Hij heeft aan de wereld getoond dat ze hun eugenetisch beleid op hun slachtoffers niet wetenschappelijk kunnen staven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkiezingen lijken zo goed als overbodig te worden. |
Citaat:
|
Holy sh*t zeg. Ik heb het jammer genoeg al van dichtbij meegemaakt, vanaf een zekere leeftijd kan het héél snel bergaf gaan. Biden gaat nog van geluk kunnen spreken als hij zijn huidige termijn zal kunnen uitdoen. Maar nog eens 4 jaar, dat overleeft hij niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zoiets. |
Citaat:
Nope, wissel vd mwacht zal toch echt voor november moeten gebeuren. Ik gok op Hillary met als vice president Michelle Obama. |
Denk dat het veel te laat is om te veranderen. Niet dat de wedstrijd al gedaan is, trump zijn performance zelf was ook een ramp enkel weinig opgemerkt doordat biden nog erger was.
Grappig is het wel die 2 oude mannen die amper coherent zijn als zogezegde "leader of the free world". |
Citaat:
Hij rijd de democraten in de vernieling dat is dan wel goed, die kunnen onmogelijk dat gat nog dichtrijden en voor een vervanger is het te laat. Uiteindelijk liever Trump. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet ,echt waar,niet waar de partijtop van de twee grootste partijen in het nog steeds belangrijkste land op deze planeet wel gezeten heeft de laatste ,pakweg,5 jaar.....
Bij de Republikeinen zijn ze op weg naar een regeltrechte ramp,namelijk de verkiezing van D.Trump tot president...De TWEEDE keer al....Dan zal opnieuw (want ze leken dat precies al vergeten te zijn) blijken dat de "partij" niks meer is als een vehikel voor "ME ME ME! ......" En bij de Democraten....need I say more?.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be