Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Trump vs. Biden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272429)

Universalia 28 juni 2024 08:11

Trump vs. Biden

The game...

Tjah... 8O

Pol Dolf 28 juni 2024 09:41

Trump tegen de Hijger

Vette Pois(s)on 28 juni 2024 10:25

volgende keer 2 spuiten in opa joe zijn achterste

N-VA 28 juni 2024 16:29

Trump vs. Biden? Ik zou niet gaan stemmen.

k9 28 juni 2024 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10379498)
Trump vs. Biden? Ik zou niet gaan stemmen.

Ach biden toch,wie stemt er nu op zoiets als trump?

Zucht 28 juni 2024 17:18

Misschien kunnen de democraten nog de meubelen redden door een goeie vice-president naar voor te schuiven. Niet die Kamala Harris dus.

k9 28 juni 2024 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10379514)
Misschien kunnen de democraten nog de meubelen redden door een goeie vice-president naar voor te schuiven. Niet die Kamala Harris dus.

Nee vice presidenten kunnen je stemmen kosten niet opbrengen.

Zucht 28 juni 2024 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 10379515)
Nee vice presidenten kunnen je stemmen kosten niet opbrengen.

In dit geval is de kans toch wel vrij hoog dat Biden zijn vier jaar niet zal uitdoen. In vorige presidentsverkiezingen zal dat geen punt geweest zijn, maar deze keer zou dat wel zo moeten zijn denk ik.

k9 28 juni 2024 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10379518)
In dit geval is de kans toch wel vrij hoog dat Biden zijn vier jaar niet zal uitdoen. In vorige presidentsverkiezingen zal dat geen punt geweest zijn, maar deze keer zou dat wel zo moeten zijn denk ik.

Vorige keer was het net zo goed "biden zal geen maand president zijn en vervagneg worden"

Ik zie niet in waarom als hij al 4 jaar doet hij dat niet nog 4 jaar kan bijdoen.

kelt 28 juni 2024 17:52

Als ik me nog herinner was de verkiezing van Mr Biden in niet geringe mate omdat "geschrokken" mensen,van doelgroepen die normaal niet stemmen,alsnog zich registreerden en gingen stemmen omdat ze NOG eens een rondje Trump echt niet wilden.....

Joe vertoonde misschien al wel wat foutjes (trappen leken toen al een probleem) maar het viel nog mee....

Maar wat nu de aantrekkingskracht van een oude babyboom-zombie zou kunnen zijn.

Zijn team is van topklasse en heeft wereldwijd de diplomatieke schade aangericht onder de wispelturige Trump (die van mandatarissen wisselde als van onderbroek en zelf ook gewoon geen duidelijke beleidslijn vertoonde) hersteld......er zat zelfs een lijn in de VS politiek.......

Maar dat team wordt niet verkozen,en het is maar de vraag of dat team nog eens zou willen dienen onder een bijna dode.....

fox 28 juni 2024 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 10379530)
Vorige keer was het net zo goed "biden zal geen maand president zijn en vervagneg worden"

Ik zie niet in waarom als hij al 4 jaar doet hij dat niet nog 4 jaar kan bijdoen.

Als je nu nog niet wil inzien dat Biden op de afdeling geriatrie hoort, dan zal je het nooit zien.

Pandareus 28 juni 2024 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 10379512)

Morons.

En daar zijn er bijzonder veel van.

Pandareus 28 juni 2024 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 10379530)

De bespreking van het debat door de verschillende nieuwsankers van MSNBC deze morgen was interessant : men wijst erop dat Biden een heel goede en efficiënte bestuurder was en is, een man van beslissingen nemen. Maar... dat hij to-taal tekort schiet als efficiënte communicator, en dat is nu net waar campagne voeren rond draait. Veel kiezers baseren zich niet op het evalueren van beleid, maar op de communicatie van de kandidaten die zich presenteren.

En dan zit Biden met een serieus probleem.

edit : link https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...out-rcna159383

cato 28 juni 2024 19:28

Citaat:

Het is lood om oud ijzer.
Als Biden nog een beetje verstand heeft , dan stopt hij er mee om zijn partij en en land te redden

quercus 28 juni 2024 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10379357)
volgende keer 2 spuiten in opa joe zijn achterste

Kunnen ze nu écht geen andere kandidaat dan die ouwe sukkelachtige 81 jarige Biden naar voorschuiven bij de Democraten? Ik ben er 87 en loop toch nog niet te sloffen zoals Biden. Hetzelfde geldt overigens voor Trump, hij is weliswaar fysiek minder afgetakeld maar niettemin toch ook reeds 78 jaar! Ik vind dat Zeventig plussers voor dat ambt niet zouden mogen in aanmerking komen. Punt.

Zipper 28 juni 2024 21:32

"Je kunt al eens een slecht debat hebben"

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...on-reax-debat/

:rofl: :rofl:

E. Gidius 29 juni 2024 05:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10379620)
"Je kunt al eens een slecht debat hebben"

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...on-reax-debat/

:rofl: :rofl:

De geriatrische top van de Democraten volhardt in de boosheid. Ze denken dat het zal volstaan dat ze hun steun uitspreken om de kiezer te overtuigen. Dat zal keihard ontwaken worden, en dan gaan ze zich verongelijkt afvragen wat de Amerikaanse kiezers in godsnaam bezield heeft...

Bestaat er al een nieuw lijstje van bekende Amerikanen die het land gaan verlaten als Trump wint?

Gipsy 29 juni 2024 07:25

Citaat:

Het New Yorkse zakenmilieu en financieel milieu dat ik toch goed ken stemt op Trump. Ze lopen er niet met te koop doorgaans maar in het stemkotje doet iedereen wat hij wil en denkt in de eerste plaats aan zijn portemonnee.

In Europa over Amerikanse politiek spreken is wat tijdverlies. De overgrote meerderheid van Europeanen is Democraat.

De schoofzak 29 juni 2024 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10379572)
Het is lood om oud ijzer.
Als Biden nog een beetje verstand heeft , dan stopt hij er mee om zijn partij en en land te redden

Verstand genoeg, maar veel te veel blindheid.

Politiek kan hard zijn, maar hier zijn de Amerikaanse democraten veel te zacht.
Wie zijn partij lief heeft, en dicht genoeg bij Biden staat, zou de moed moeten hebben om hem te zeggen: sorry maat, maar ik geef mijn ontslag want ik vrees echt dat we met gans de partij naar de afgrond glijden, als jij de handdoek niet in de ring gooit.

k9 29 juni 2024 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10379540)
Als je nu nog niet wil inzien dat Biden op de afdeling geriatrie hoort, dan zal je het nooit zien.

Dat doet hij zeker, dat veranderd echt niks dat trump een nog gotere ramp is en dat het de laatste 4 jaar ging .

Reagan had alzheimer en word door republikeinen nog altijd als de beste ooit gezien.:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be