![]() |
Trump vs. Biden
|
Trump tegen de Hijger
|
volgende keer 2 spuiten in opa joe zijn achterste
|
Trump vs. Biden? Ik zou niet gaan stemmen.
|
Citaat:
|
Misschien kunnen de democraten nog de meubelen redden door een goeie vice-president naar voor te schuiven. Niet die Kamala Harris dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in waarom als hij al 4 jaar doet hij dat niet nog 4 jaar kan bijdoen. |
Als ik me nog herinner was de verkiezing van Mr Biden in niet geringe mate omdat "geschrokken" mensen,van doelgroepen die normaal niet stemmen,alsnog zich registreerden en gingen stemmen omdat ze NOG eens een rondje Trump echt niet wilden.....
Joe vertoonde misschien al wel wat foutjes (trappen leken toen al een probleem) maar het viel nog mee.... Maar wat nu de aantrekkingskracht van een oude babyboom-zombie zou kunnen zijn. Zijn team is van topklasse en heeft wereldwijd de diplomatieke schade aangericht onder de wispelturige Trump (die van mandatarissen wisselde als van onderbroek en zelf ook gewoon geen duidelijke beleidslijn vertoonde) hersteld......er zat zelfs een lijn in de VS politiek....... Maar dat team wordt niet verkozen,en het is maar de vraag of dat team nog eens zou willen dienen onder een bijna dode..... |
Citaat:
|
Citaat:
En daar zijn er bijzonder veel van. |
Citaat:
En dan zit Biden met een serieus probleem. edit : link https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...out-rcna159383 |
Citaat:
Als Biden nog een beetje verstand heeft , dan stopt hij er mee om zijn partij en en land te redden |
Citaat:
|
"Je kunt al eens een slecht debat hebben"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...on-reax-debat/ :rofl: :rofl: |
Citaat:
Bestaat er al een nieuw lijstje van bekende Amerikanen die het land gaan verlaten als Trump wint? |
Citaat:
In Europa over Amerikanse politiek spreken is wat tijdverlies. De overgrote meerderheid van Europeanen is Democraat. |
Citaat:
Politiek kan hard zijn, maar hier zijn de Amerikaanse democraten veel te zacht. Wie zijn partij lief heeft, en dicht genoeg bij Biden staat, zou de moed moeten hebben om hem te zeggen: sorry maat, maar ik geef mijn ontslag want ik vrees echt dat we met gans de partij naar de afgrond glijden, als jij de handdoek niet in de ring gooit. |
Citaat:
Reagan had alzheimer en word door republikeinen nog altijd als de beste ooit gezien.:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be