![]() |
De relatie met Jezus
Veel christenen laten zich onderling verdelen omdat zij geen relatie meer met hun Heer hebben, maar compromiseerde met deze wereld en een standpunt in hun welbehagen voor de zonde nemen.
|
En hoe harder ge het meent, hoe minder volk ge trekt.
|
De Heer is er niet meer.
|
Citaat:
|
Zelfbeeld
Citaat:
Uw zelfbeeld is onvrij, nietwaar. Het wordt bepaald door een denkbeeldige heer Jezus. Of eigenlijk door een aantal griekse joden, nietwaar? Heeft u last van "hun welbehagen in de zonde"? Ik bedoel psychisch? |
Citaat:
Het is dus U die UW denkbeelden hier projecteert. |
veel jonge meisjes dromen van een relatie met Jezus
|
Citaat:
Want het westen is veroordeeld. Want als dat niet gestopt wordt, is zij een bedreiging voor de gehele menselijke biodiversiteit door haar hormonale verstoringen en andere eugenetica. Maar net zoals in nazi Duitsland hangen ze het ware agenda niet aan uw neus en komen ze dus met dwaalleren af om die praktijken te rechtvaardigen. |
Citaat:
Toch spreekt u over wij. Dus u projecteert uw zelfbeeld op anderen. Maar u ontkent het. En, van wie heeft u een idee over de regenboog overgenomen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
De regenboog wordt misbruikt en ook toegepast omdat het kindvriendelijk is en dus die eugenetische zotten een meer beïnvloedbaar publiek kunnen bereiken. |
Matteüs 28:18. En Jezus kwam naar hen toe, sprak met hen en zei: Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde.
19. Ga dan heen, onderwijs al de volken, hen dopend in de Naam van de Vader en de Zoon en de Heilige Geest, 20. hun lerend alles wat Ik u geboden heb, in acht te nemen. En zie, Ik ben met u al de dagen, tot de voleinding van de wereld. Amen. |
een man die een geest van een onreine demon had, en hij schreeuwde met luide stem:
34. Laat ons met rust! Wat hebben wij met U te maken, Jezus van Nazareth? Bent U gekomen om ons te vernietigen? Ik weet wie U bent, namelijk de Heilige van God! |
Hoe dichterbij het kruis, hoe kleiner Zijn publiek:
Johannes 6:66-67 (HSV) 66. Van toen af keerden velen van Zijn discipelen terug en gingen niet meer met Hem mee. 67. Jezus dan zei tegen de twaalf: Wilt u ook niet weggaan? Matteüs 26:56 (HSV) 56. Maar dit alles is geschied opdat de Schriften van de profeten vervuld zouden worden. Toen lieten al de discipelen Hem in de steek en vluchtten. Marcus 14:50 (HSV) 50. En zij lieten Hem allen in de steek en vluchtten. Johannes 19:25-27 (HSV) 25. En bij het kruis van Jezus stonden Zijn moeder, de zuster van Zijn moeder, Maria van Klopas, en Maria Magdalena. 26. Toen Jezus dan Zijn moeder zag en de discipel die Hij liefhad, die daarbij stond, zei Hij tegen Zijn moeder: Vrouw, zie, uw zoon. 27. Daarna zei Hij tegen de discipel: Zie, uw moeder. En vanaf dat moment nam die discipel haar in zijn huis. CHRIST IS LORD |
Trouwens...
Ik ben erop gewezen wereldse geloofwaardigheid te verliezen. Dan wil ik daar toch even op wijzen, dat ik dat met eer aan neem. Want de wereld is veroordeeld, en wij worden misleid. Je weet niet meer dan mij, we worden misleid. Mensen misleiden en worden misleid. Het is nochtans in ons gezicht aanwezig, maar men ziet het niet en men bekeert niet. De relatie met Jezus is de beste opvoeding die ge kunt krijgen als wapen tegen de wereld. Be gone demons, be gone! |
De mens schiep God.
Niet omgekeerd. |
Citaat:
De mens leeft als natuurmens in de natuur en neemt wat den "tuin" hem te bieden heeft. Is zich van geen kwaad bewust, alles was zeer goed. Alles was voorzien, zuiver, rein zoals het was. Dan kreeg de mens kennis en ging hij uit zijn tuin richting "beschaving". Dat is wat complexer en het kwaad was dus altijd zeer nabij. Schaamte, jaloezie, moord, diefstal, hoererij, sodomie, ... Maar de mens heeft zondes die kenbaar worden in de geschiedenis, onszelf, anderen genormaliseerd; Christus is dus DE Mens die de mens in u moet worden om daar van verlost te kunnen worden. Geen politiek, alleen land mensen, land en christelijke gemeenschap. Alles is gratis voorzien. Christus zal het ons ooit terug geven, dat is waarop ik nu hoop. Want ik weet wat er voor komt. Ik vrees het oordeel daarna. Maar ik verheug mij geroepen tot bekering te zijn door de genade van onze lieve Heer. We nemen niets van hier mee, alleen een maatstaf waarop we veroordeeld worden. De Bijbel is van ons! Laat dat toch niet los, uw voorouders hebben het daarmee juist allemaal bij elkaar gehouden. Niet op onze kracht maar in Zijn kracht. |
Lucas 10:18. Hij zei tegen hen: Ik zag de satan als een bliksem uit de hemel vallen. 19. Zie, Ik geef u de macht om op slangen en schorpioenen te treden, en de macht over alle kracht van de vijand; en niets zal u schade toebrengen. 20. Verblijd u echter niet hierover dat de geesten aan u onderworpen zijn, maar verblijd u erover dat uw namen opgeschreven zijn in de hemel.
2 Tessalonicenzen 2:9. De komst van de wetteloze is overeenkomstig de werking van de satan, met allerlei kracht, tekenen en wonderen van de leugen, 10. en met allerlei misleiding van de ongerechtigheid onder hen die verloren gaan, omdat zij de liefde voor de waarheid niet aangenomen hebben om zalig te worden. 11. En daarom zal God hun een krachtige dwaling zenden, zodat zij de leugen geloven, 12. opdat allen veroordeeld worden die de waarheid niet geloofd hebben, maar een behagen hebben gehad in de ongerechtigheid. 13. Maar wij moeten God altijd voor u danken, geliefde broeders van de Heere, omdat God u van het begin verkoren heeft tot zaligheid, in heiliging door de Geest en geloof in de waarheid. |
Jezus, kom in Mij.
|
Inderdaad Christus is de Mens die in u zichtbaar moet worden. Wat natuurlijk niet gemakkelijk is. Men heeft nu zoveel misleiding veroorzaakt, dat het reeds normaal is om het evenbeeld van kinderen te veranderen. Wat dus antichrist is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be