![]() |
lachen met de rode duivels
hoe hadden we de duivels kunnen helpen?
antwoord: enkele politici van Vooruit in de ploeg zetten |
Citaat:
|
Flup & Betsy hadden er elke keer moeten bij zijn. En hen hevig moeten chastiseren bij een mediocer resultaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allee al die vooze jupiler collaboratie vlaggen kunnen weer uit het straatbeeld. meteen weet ik ook met welke buren ik zeker geen contact moet zoeken.
Moet wel zeggen dat ik deze morgen aangenaam verrast was door een snoodaard die een gigantische drapeau belge aan zijn café had hangen, zo gevelbreed alleen hing ze op hare kop... |
Citaat:
Trouwens over lachen met… gesproken, Rousseau had Tommy we goed bij zijn Chinese choessels. https://www.demorgen.be/tv-cultuur/e...llen~bc8ba619/ Bart De Wever, Conner Rousseau en Tom Van Grieken: ‘Ik denk dat Van Grieken het absoluut niet prettig vond toen ik hem grilde over zijn Chinese restaurantbonnetjes. |
Citaat:
|
En maar schelden!
Het is K&K Zipper. :lol: |
De rotte duvels.
:roll: |
Man van de match 5 keer op rij; Casteels.
:lol: Amai, het wordt wel heel flauw. |
Tedesco rijmt op fiasco
|
Match niet gezien daar ik geen voetbalfan ben.
Wel wat over gelezen: pijnlijke zaak die own-goal :roll: 0-0 had 'beter' geweest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik riep "Het is allemaal de schuld van die Bruyne" en de helft van de ploeg keek kwaad naar mij.
|
Citaat:
Tedesco had hem evengoed in de goal kunnen zetten. Je hebt de beste aanvallende middenvelder ter wereld in de ploeg en wat doe je er mee? Je laat hem verdedigend spelen... En dat noemt die idioot van een Tedesco dan "uitgaan van eigen kracht"... |
Citaat:
|
Over wie en wat gaat dat hier misschien? :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be