Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Herinner nog de Sociale Bubbel Bullsjit? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272457)

Erw 2 juli 2024 20:27

Herinner nog de Sociale Bubbel Bullsjit?

Ik was dat intussen vergeten geraakt, het gaat over dit:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...tekent-dat-nu/
Citaat:

Onze sociale contacten gaan er de komende maand anders uitzien. De Nationale Veiligheidsraad heeft beslist om onze bubbel vanaf woensdag drastisch te verkleinen van 15 wisselende contacten per persoon naar 5 vaste contacten per gezin.
...
Momenteel was het mogelijk om per persoon per week 15 wisselende sociale contacten te hebben. Belangrijk was wel dat de totale groep nooit meer dan 15 mensen tegelijk mocht bevatten. Als je dus thuis met 4 bent, mocht je nog maximaal 11 andere mensen uitnodigen. Experts waarschuwen al langer dat dit aantal eigenlijk veel te hoog is en beter kan beperkt worden. Vooral dat die contacten per week mogen wisselen is gevaarlijk.
Als je dat NU leest, besef je pas goed welke mensen-kleinerende / als kleuters behandelende bende klojo's die zelfgenaamde "Nationale Veiligheidsraad" is.
Regularitis Extremis.

Ik moest eraan terugdenken omdat ik net las dat Netanyahoo "HamasVrije Bubbels" wil creeren in Gaza. Zoek de parallelen. :D

E. Gidius 2 juli 2024 21:09

Mensonterende onzin was dat. Beschamend. En totaal nutteloos.

Goed dat ik me daar nooit aan gehouden heb.

Hoofdstraat 2 juli 2024 22:49

Je kon die bubbels omzeilen door mensen in je tuin uit te nodigen zolang ze maar in die tuin hun gevoeg deden, zotte tijden. Ik ben er zeker van dat zelfs de virologen schrikken als ze vandaag lezen over wat ze toen hebben gedaan en gezegd.

reservespeler 3 juli 2024 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10381559)
Je kon die bubbels omzeilen door mensen in je tuin uit te nodigen zolang ze maar in die tuin hun gevoeg deden, zotte tijden. Ik ben er zeker van dat zelfs de virologen schrikken als ze vandaag lezen over wat ze toen hebben gedaan en gezegd.

Goede tijden - slechte tijden.
Waar is dat heen.

Vette Pois(s)on 3 juli 2024 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10381463)

ik ook

ik kwam belange niet aan 15 contacten

Hoofdstraat 3 juli 2024 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10381601)
ik ook

ik kwam belange niet aan 15 contacten

Omdat je niet naar de winkel mocht, we moesten in rij staan op de parking op 1,5 meter van elkaar. We werden dan 1 per 1 binnen gelaten naargelang er mensen vertrokken. Koppels waren verboden.

Mensen zijn blijkbaar al vergeten hoe debiel heel die toestand was.

Vette Pois(s)on 3 juli 2024 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10381646)
Omdat je niet naar de winkel mocht, we moesten in rij staan op de parking op 1,5 meter van elkaar. We werden dan 1 per 1 binnen gelaten naargelang er mensen vertrokken. Koppels waren verboden.

de geldverbrander sloot winkels enkel om het shockeffect

Oma 3 juli 2024 10:48

Citaat:

De zever dat kinderen, die niet ziek werden en geen vaccinatie nodig hadden, in de school met mondmaskers en open ramen in de kou moesten zitten...
Of de schande van quarantaine voor gezonde mensen..
Of de onzin van plastieken schermen dat geen virus kan tegenhouden...
Of de onzin van mondmaskers als je rechtstaat maar niet als je zit...etc...etc...etc...
En dan de waanzin dat je het deksel van de wc snel moest dichtgooien omdat anders bij het doorspoelen het virus uit de pot naar je keel zou vliegen....:rofl:
Debiel? Gatachterlijk en misdadig door politieke huichelaars en clowns zoals de ranzige, van klucht en co zul je bedoelen...:evil:

quercus 3 juli 2024 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10381559)

Ik heb mijn tuin toch nooit laten onderschijten. Dat mogen de vogeltjes doen, niet "de menschen".

dalibor 3 juli 2024 10:51

Je struikelt hier over captain Hindsights.

Vette Pois(s)on 3 juli 2024 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10381729)

geen zorg voor de kruipers

Oma 3 juli 2024 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10381725)
de geldverbrander sloot winkels enkel om het shockeffect

...en om de economie schade toe te brengen en dan subsidies uit te delen om dat inkomensverlies te compenseren met de mogelijkheid van fraude om achteraf elke steun te kunnen terugvorderen waardoor ze dan toch nog over kop gaan..

jad°relen°ir 3 juli 2024 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10381729)

Ja, 't is duidelijk dat je hier niet hebt meegelezen tijdens de lockdowns en het hele covid-circus eh.. :-D

De schoofzak 3 juli 2024 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 10381444)
Ik was dat intussen vergeten geraakt, het gaat over dit:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...tekent-dat-nu/

Als je dat NU leest, besef je pas goed welke mensen-kleinerende / als kleuters behandelende bende klojo's die zelfgenaamde "Nationale Veiligheidsraad" is.
Regularitis Extremis.

Ik moest eraan terugdenken omdat ik net las dat Netanyahoo "HamasVrije Bubbels" wil creeren in Gaza. Zoek de parallelen. :D

En wat veroorzaakte je geheugenverlies? Een corona-besmetting of een vaccinatie?
Sorry maar biologie kan niet mensen-kleinerend zijn enz. bla bla ...

De schoofzak 3 juli 2024 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10381463)

Jij hebt je daar nog redelijk goed aan gehouden, want je bent o zo bang van de flikken ... maar hier stoere taal verkopen, ja, dat kan je.

Vette Pois(s)on 3 juli 2024 10:59

de racist wou ongevaccineerden nergens nog binnen laten

De schoofzak 3 juli 2024 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10381726)
De zever dat kinderen, die niet ziek werden en geen vaccinatie nodig hadden, in de school met mondmaskers en open ramen in de kou moesten zitten...
Of de schande van quarantaine voor gezonde mensen..
Of de onzin van plastieken schermen dat geen virus kan tegenhouden...
Of de onzin van mondmaskers als je rechtstaat maar niet als je zit...etc...etc...etc...
En dan de waanzin dat je het deksel van de wc snel moest dichtgooien omdat anders bij het doorspoelen het virus uit de pot naar je keel zou vliegen....:rofl:
Debiel? Gatachterlijk en misdadig door politieke huichelaars en clowns zoals de ranzige, van klucht en co zul je bedoelen...:evil:

Biologie is niet debiel of gatachterlijk. Mensen meestal wel.

Vette Pois(s)on 3 juli 2024 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10381738)
Biologie is niet debiel of gatachterlijk. Mensen meestal wel.

iets van een 10% naar het schijnt

jad°relen°ir 3 juli 2024 11:15

Citaat:

Op pad met de meetstok

:lol:

En levens dat die stok gered heeft eh....

Oma 3 juli 2024 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 10381751)
Op pad met de meetstok

:lol:

En levens dat die stok gered heeft eh....

Ja, hoor...met de miljoenen...:twisted:
Citaat:

Fauci: "Tja, die Covid-regels? Gewoon verzonnen!"
Dr. Anthony Fauci heeft toegegeven dat hij regels als anderhalve meter sociale afstand en het maskerdragen voor kinderen zomaar uit zijn mouw heeft geschud.
Hij had iedereen ferm bij de kloten van schoof...:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be