![]() |
Moordenaars Kitty Van Nieuwenhuyzen: uitzetting uit België niet mogelijk
Indien het vermoorden van een agent, het neerschieten (en gehandicapt maken) van een burger, en nog een agent; al niet een uit-het-land-zetting rechtvaardigt, waarvoor kan je als vreemdeling dan eigenlijk wel uit België worden gezet?
Uit Het Nieuwsblad: Citaat:
Citaat:
|
Wij worden geregeerd door idioten.
|
Ik las dat hij de dubbele nationaliteit heeft, dus je moet hem eerst de Belgische nationaliteit afnemen…als dat al mogelijk is.
Er zijn nu eenmaal wetten en die gaan negeren is ook niet te oplossing. |
roofmoordenaars moet je gewoon fusilleren een proces voor in orde te zijn met de papierwinkel en daarna tegen de muur ermee. Liefst gewoon op straat. Je moet zelf niet wachten tot het volgende ochtendgloren.
Er is niks mee verloren en het is gewoon een goedkope oplossing voor een probleem waar iedere normale mens zich in kan vinden. Zelfde voor pedofielen. en kindermoordenaars. |
Citaat:
Iemand hij/zij die een ander van zijn/haar leven beroofd moet hetzelfde lot ondergaan. (uit de bijbel of andere teksten????) De rechtbank in België draait vierkant zullen velen denken bij het artikel uit de krant iets hogerop. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Of vergis ik mij en ligt het nog anders? :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hof van cassatie heeft de uitwijzing tegenbehouden omdat die moordenaar in België geboren is. Straf hé.
|
Citaat:
Misschien beter nog die dubbele nationaliteit volledig afschaffen. Dat ze kiezen he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zij daar welgekomen zullen zijn dat lijkt mij dan weer hoogst twijfelachtig. Een voorbeeld... "Dubbele nationaliteit afschaffen? Dan mag Zuhal Demir meteen opstappen" Daar gaat het om Zuhal Demir maar zij zal zeker de enige niet zijn die dan 'de baan' zal moeten ruimen. |
Citaat:
Dus moet in eerste instantie die afgrijselijke snelbelgwet afgeschaft worden en vervangen door een veel strengere. En als die gast na zijn gevangenisstraf nog in la belziek wil blijven, dan is mijn conclusie: zijn gevangenisstraf is onvoldoende straf geweest. Na een straf voor zo'n feit, zou hij van mening moeten geraakt zijn: "ik ben hier weg en kom nooit meer terug". |
Citaat:
|
Citaat:
Dan hoeven er geen nieuwe gevangenissen bijgebouwd te worden? Om het bestand 'eigen gevangenen uit eigen land terug proberen 'op te voeden indien mogelijk' daar heeft men al werk genoeg mee. Een ietwat ouder artikel leerde: België zet bijna 100 buitenlandse gevangenen het land uit Of dat systeem nog werkt dat lijkt mij wreed twijfelachtig aan de overbevolking te zien. 8O |
Citaat:
Wanneer gaat Belgie de EU wetten wat betreft de rechten van gevangenen invoeren? Ook dat, het negeren van EU wetgeving, levert de Belgische staat regelmatig veroordelingen op. EU wetten enkel als het Belgie goed uitkomt en je wil dat men ons als land serieus neemt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be