![]() |
Phishing en openbare verkopen
Websites die diensten laten doorverkopen, moeten verantwoordelijk gesteld worden bij phishing om de ernst tot veiligheid van hun surfers te bevorderen.
Ze lichten massaal op met ticketverkopen bv. Maar als een website een ID controle doet, is dat minder mogelijk |
Dit lijkt me een ongelooflijk interessant onderwerp voor mensen die weten waar dit over gaat.
Helaas hoor ik niet bij die groep. |
Citaat:
Die komen daar op en bieden u dan een service aan waar ze de officiële site van die dienst quasi identiek namaken. Gij betaalt, ge ontvangt nooit uw dienst. Beetje meer internetverantwoordelijkheid bij de websites leggen die mogelijkheid tot phishing bieden. |
3 hersencellen die samenwerken helpt ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten daar toch eens iets aan gaan doen zenne. |
Citaat:
En aan wat moet er dan iets gebeuren? Het gebrek aan gezond verstand, of het teveel aan misdadigers? |
Citaat:
Dat geld leren volgen tot aan de phishers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat u niet weet wie "ze" zijn die een probleem moeten oplossen? |
Citaat:
Nu heb ik het alsnog moeten toegeven. You got me again :( |
Citaat:
Dat u en ik "levensproblemen" willen opgelost zien kan hen aan hun reet roesten. Dus, mijn oplossing van "3 samenwerkende hersencellen" kan u op veel manieren interpreteren. U kan die techniek toepassen om niet gepluimd te worden, of u kan proberen die techniek toe te passen om anderen te pluimen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik morgen een Email van een advocaat van een Nigeriaanse minister ontvang, dan geef ik een vloek, en pas ik mijn junk mail setting aan. Maar ook van banken enzo, Mijn banken (en geen enkele bank denk ik) sturen geen emails of sms, of watdanook om in te loggen via een "link" in het bericht. In het kort, nadenken voor jezelf is een goed begin. Kennis verzamelen is noodzakelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Iets is waard wat de gek ervoor geeft, daar moeten we geen politici bij halen, want die willen hun deel van die koek. |
Het gaat om, zoals met alles, om GELD.
Pfishing...vissen naar iemands gegevens... Cookies Trackers... al even erg... Pfishing |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be