![]() |
of iemand mij ajb zou kunnen bellen vr luisterend oor, thx
0480 81 01 24 (vervang 8 door 7) thx
|
(mag ook anoniem uiteraard)
|
pm's met "oei, wat scheelt er etc." hoeven niet, ik heb nood aan direct menselijk contact onder de vorm v een gesprek.
|
Bembem, je mag mij altijd een PB sturen. Ik raad je wel aan om je telefoonnummer te verwijderen; DOEN en zo vlug mogelijk. Er zitten overal gestoorderiken op het internet!
Sterkte! |
Citaat:
2 ! |
mja, het maakt eigenlijk ook niet zoveel meer uit, gestoord of niet, niemand heeft gebeld trouwens
|
(ik ben trouwens zelf gestoord, dus bon)
|
![]() |
ps als er mensen zijn in Brussel, ik kan in Brussel stad @de Beurs/place Fontainas afspreken, ik zit er nog tot eind deze maand...
|
pss ik heb behoefte aan menselijk contact/omkaderd te worden in deze moeilijke periode
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja, was het maar zo simpel
maar toch thx NN :hug: |
Bembem, als ik het kon kwam ik NU naar Brussel. Naar de beurs/ de beuzze. Spijtig genoeg kan het niet meer om dit uur.
Laat mij aub per pb weten waarom je in Brussel bent. Knuf. |
|
Citaat:
Ik weet niet of u mij als 'mens' beschouwt noch of u mij daar voldoende voor vertrouwt, maar als u het ondanks alles toch ziet zitten om eens af te spreken: stuur mij maar een 'Privébericht'. Ik woon al méér dan dertig jaar in 'Brussel'; ik ken er al een beetje de weg(en). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken twee totaal ongerelateerde mensen met exact hetzelfde gedrag als Bem en beide hebben dezelfde diagnose. Maar als ik dat zeg krijg ik waarschijnlijk weer banpunten voor "schelden" ipv heldenpunten voor "helpen". |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be