![]() |
Sekswerkers officieel toestaan in gevangenissen?
Niemand wil terug naar de Middeleeuwse vergeetput, maar het komt me voor dat men de gedetineerden tegenwoordig toch wel érg veel rechten toedicht.
Citaat:
www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240709_96652841 |
Dus, we gaan gijzelaars binnenlaten in inrichtingen waar een belangrijk deel van de gedetineerden dat zien als prima methode om goestingskes ingevuld te krijgen.
Geniaal. Ook, gaan we die "comfort-maatschappelijke werkers" uitgebreid controleren op smokkelwaar? Gaan die hun rechten dan niet geschonden worden? |
Er zijn vrouwelijke cipiers genoeg die gerust een centje willen bijverdienen.
Het is dan nog legaal ook, in tegenstelling met drugs binnensmokkelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cipiers screenen, zwijg me er van, cipiers zijn de mensen die het goedkoopste zijn om om te kopen. |
Citaat:
Cipiers. Dat is Vlaams. Maar over het onderwerp: van mij mag het, dat intiem bezoek, van zowel partners als niet-partners. Niet te vaak, onder veilige voorwaarden (wel een gevoelig punt: explosief zware geweldenaars ...) en bla bla ... want de gevangenisstraf moet een straf blijven. |
Citaat:
of spreken we toch van enkele jaren? |
Citaat:
Mensen zoals u en ik. En onder de ambtenaren, niet zo hoog in de pikorde, wegens uitvoerend, geen bureaupiloten. Ergo, die hun lonen zijn "bespreekbaar" buiten het legale circuit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be