![]() |
JD Vance
Trump 's vice president kandidaat.
Wat ervan te denken? Briljante keuze of een ramp? 'Hillbilly Elegy' is nu te zien op Netflix. Lijkt me de moeite te bekijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Qua politiek lijkt de keuze voor vice te wijzen op de wil van een oorlog tegen Rusland over te gaan naar een oorlog tegen China. Anderzijds heeft Trump wel neiging te willen onderhandelen. Iets wat wapenhandelaars niet zo graag zien. Voor de arme Palestijnen maken Biden, Trump of de Kennedy geen verschil. Die mogen verder gegenocideerd worden met Amerikaanse bommen. Enkel Jill Stein staat daar tegenover. De humanitaire keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ken die man eigenlijk niet.
|
Citaat:
|
Vance ging in een CNN interview voor onderhandelingen.
Citaat:
Door Vance te kiezen koopt Trump zich misschien wel een soort levensverzekering. Men dient er al twee om te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat met een proxy oorlog? Je me erg de wapens, selecteert de doelwitten, levert de coördinaten en laat een ander de trekker overhalen. Daarnaast is het concept binnen die vallen op de "bodem" ook een reductie van wat oorlog is in de praktijk. Je hebt economische oorlog. Cyber oorlog. Financiering van kleutenrevoluties, staatsgrepen, en meer. In functie niet van defensie maar wereldhegemonie. |
Citaat:
https://www.msnbc.com/rachel-maddow/...e-214914117592 En nu hij via Trump zijn kans ziet om zichzelf omhoog te wurmen, is Trump plots goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be