Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nr10 is gebannen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272523)

Max van Dietschland 17 juli 2024 20:16

Nr10 is gebannen

Waarom is Nr10 gebannen ? :evil:

wagner.666 17 juli 2024 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 10388267)

Door de Woke brigade die hersenloos de media volgd.
Die gasten kunnen
ferm zagen.

E. Gidius 17 juli 2024 21:08

Citaat:

Pfff... aan die doorgeefbuis voor de platste Russische leugenpropaganda is weinig verloren. Als we willen weten hoe Russische propaganda eruit ziet hebben we hier nog Olgino-posters genoeg.

koe de poing 17 juli 2024 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10388318)
Pfff... aan die doorgeefbuis voor de platste Russische leugenpropaganda is weinig verloren. Als we willen weten hoe Russische propaganda eruit ziet hebben we hier nog Olgino-posters genoeg.

de Russen gaan iemand anders moeten corrumperen om hun propaganda kritiekloos te copy/pasten

E. Gidius 17 juli 2024 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10388322)
de Russen gaan iemand anders moeten corrumperen om hun propaganda kritiekloos te copy/pasten

Breek me de bek niet open... :lol:

CUFI 17 juli 2024 21:48

Citaat:

Wa schuift da?

E. Gidius 17 juli 2024 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10388348)
Wa schuift da?

't Is wel in roebels. Daarmee kunt ge alleen linkerschoenen en corned beef kopen.

Herr Flick 17 juli 2024 22:10

Citaat:

Ah daarmee stapte er derjuist ene met ne zwarte lange frak en een beremuts op zijne kop uit zijne Volga die voor mijnen oprit stond.

Maar hij zag dat bordje Secret Gestapo HQ. en is rap terug in zijn voituur gekropen.

CUFI 17 juli 2024 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10388352)
't Is wel in roebels. Daarmee kunt ge alleen linkerschoenen en corned beef kopen.

De meeste Russen hebben het intussen beter dan de meeste Europeanen zenne. Rusland is nog Rusland. Wat zijn wij geworden na die omvolking?

Libro 17 juli 2024 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10388417)
De meeste Russen hebben het intussen beter dan de meeste Europeanen zenne. Rusland is nog Rusland. Wat zijn wij geworden na die omvolking?

CUFI 17 juli 2024 23:54

Ik denk niet dat Russen meer dan de helft van hun inkomen aan huishuur kwijt zijn en den andere helft aan eten in de supermarkt.

Ze maken u wijs dat het hier beter is, maar geloof me, het westen valt uit elkaar en inflatie zal ons de nieuwe sovjet unie maken. Rusland herstelde, wij zullen dat wellicht niet overleven.

Schuld van den NVA

Vlad 18 juli 2024 05:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10388417)

Lol. Rusland wordt even hard zo niet harder omgevolkt.

Herr Flick 18 juli 2024 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10388421)

ja die gast zag er zo wel een beetje uit, (zwarte beremuts etc... ).

Herr Flick 18 juli 2024 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10388423)
Ik denk niet dat Russen meer dan de helft van hun inkomen aan huishuur kwijt zijn en den andere helft aan eten in de supermarkt.

Ze maken u wijs dat het hier beter is, maar geloof me, het westen valt uit elkaar en inflatie zal ons de nieuwe sovjet unie maken. Rusland herstelde, wij zullen dat wellicht niet overleven.

Schuld van den NVA

eten ?

Allee CUFI. ne rus eet niet, die zuipt Vodka.

DebianFox 18 juli 2024 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Russland (Bericht 10388267)

Wie hier klakkeloos dit forum bevuilt met eenzijdig Russische propaganda verdient niet beter. Ik hoop dat er nog Russische trollen spoedig volgen.

Hoe kan je trouwens als volksnationalist de Russische onderwerping van Oekraïne trouwens aanmoedigen? U steunt imperialisme Max. Oekraïne is een soevereine staat en kiest zelf haar bondgenoten.

Bach 18 juli 2024 07:31

Citaat:

Ongewenste opinies en informatie vermoed ik, aangezien hij meestal beleefd en on topic bleef in tegenstelling tot sommigen die de ene persoonlijke aanval na de andere plaatsen, inclusief scheldwoorden en half omfloerste bedreigingen en hier wel welkom zijn.

Het vrije westen is een illusie jammer genoeg en de censuur begint ook door te dringen in deze kleine uithoek van het internet. Is dat de conclusie die we dienen te trekken? Censuur die trouwens op applaus onthaald wordt zoals men kan merken aan de reacties in deze draad. Een roep om politieke zuiveringen. Stilaan wordt het forum alzo een koffieklets tussen gelijk gezinden desnoods zich badend in desinformatie en zonder interesse in wat er gezegd wordt aan de andere kant tenzij door een systeem filter. Ondertussen blijft men toch nog pretenderen vrijheid voor te staan. Gewezen op het gebrek er aan wordt geopperd dat het 'aan de andere kant' erger zou zijn. Niet dat men dat weet. Dat is van horen zeggen via de eigen propaganda. En daarbij een irrelevant argument. Jan gedraagt zich als een fascist maar Piet ook schijnt dus laten we niet meer ambiëren dan fascisme.

De tendens doet me denken aan Star Wars wanneer het einde van de democratie op daverend applaus onthaald wordt in een parlement bevolkt door dwazen en lafaards. Geen goede evolutie. De gemoederen worden opgehitst tot oorlog. Zelfs het middenveld wordt beschuldigd mee te heulen met 'de vijand'.

Moge de moderatie kunnen weerstaan aan de totalitaire tendens in het westen, en hopelijk is de ban van om het even welke forummer niet in die context te plaatsen en kan deze internet uithoek nog een ruimte van open en respectvol debat blijven. Of misschien beter gezegd 'terug worden'.

reservespeler 18 juli 2024 07:36

Ik vind hem steeds correct.

Skobelev 18 juli 2024 08:18

Jammer. Iemand die niet met de westenwind meewaaide.

Maar volgens mij mag je, gemuilkorfd als we vandaag zijn, geen draad openen over het hoe en waarom iemand hier een ban heeft gekregen en gaat dat hier geen lang leven beschoren zijn.

E. Gidius 18 juli 2024 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10388466)
Ongewenste opinies en informatie vermoed ik

Nee hoor, voor 90 pct knip- en plakpropaganda.

DebianFox 18 juli 2024 08:25

Citaat:

Ongewenste opinies en informatie vermoed ik, aangezien hij meestal beleefd en on topic bleef in tegenstelling tot sommigen die de ene persoonlijke aanval na de andere plaatsen, inclusief scheldwoorden en half omfloerste bedreigingen en hier wel welkom zijn.

Nr10 zijn 'bijdragen' beperkten zich knip-en plakwerk van Russische propaganda. Ik denk dat hij vaak gebruik maakte van Ctrl + C en Ctrl + V.

Citaat:

Het vrije westen is een illusie jammer genoeg en de censuur begint ook door te dringen in deze kleine uithoek van het internet. Is dat de conclusie die we dienen te trekken? Censuur die trouwens op applaus onthaald wordt zoals men kan merken aan de reacties in deze draad. Een roep om politieke zuiveringen. Stilaan wordt het forum alzo een koffieklets tussen gelijk gezinden desnoods zich badend in desinformatie en zonder interesse in wat er gezegd wordt aan de andere kant tenzij door een systeem filter. Ondertussen blijft men toch nog pretenderen vrijheid voor te staan. Gewezen op het gebrek er aan wordt geopperd dat het 'aan de andere kant' erger zou zijn. Niet dat men dat weet. Dat is van horen zeggen via de eigen propaganda. En daarbij een irrelevant argument. Jan gedraagt zich als een fascist maar Piet ook schijnt dus laten we niet meer ambiëren dan fascisme.

Moge de moderatie kunnen weerstaan aan de totalitaire tendens in het westen, en hopelijk is de ban van om het even welke forummer niet in die context te plaatsen en kan deze internet uithoek nog een ruimte van open en respectvol debat blijven. Of misschien beter gezegd 'terug worden'.

Ik denk dat de censuur in uw geliefkoosd Poetin facistische staat toch nog van een ander kaliber is. De enige waarheid is dat uw dictatorke zijn buurland(en) compleet wil onderwerpen en zelfs annexeren. Het is een illegitieme aanvalsoorlog. En al de rest is dikke lulkoek en propaganda die jij en uw consoorten slikken als zoetekoek.

De Russen en elk individu die hun steunt zijn de vijand en worden navenant behandeld. Vergeet dat niet. Vredestijd is geen oorlogstijd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be