![]() |
Welke ministers prefereert u?
Besten,
vele geledingen van ons land en Vlaanderen draaien vierkant, wie moet alles terug op de goede sporen zetten wie stelt u voor al minister van Justitie? wie stelt u voor als minister van onderwijs? van buitenlandse zaken? van financiën? |
Citaat:
Samson Mega Mindy Kapitein Zeppos |
Spijtig dat de Van Rossem het tijdelijke met het eeuwige heeft gewisseld anders coopteerde ik hem al minister van Economie.
|
Van deze bende geen enkele.
|
Als ze op de politieke lijsten gestaan hebben, zijn ze in essentie totaal ongeschikt voor de taak als leidinggevende verantwoordelijk van een ministerie.
Wat schrijf ik, zulke figuren zou ik nog niet eens de leiding laten hebben over een Dixie/Portapotty ergens in't midden van de Ardense bossen. Maar wie wel... Bekwame mensen willen hun handen niet branden aan zo'n ondankbare taak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook goed. |
België heeft veel ministers, doch we hebben er één tekort.
De minister van afschaffing, die mens zou veel werk hebben. Ik weet dat dit een utopie is. T'is maar een idee. |
Citaat:
Onderwijs: Palieter. Buitenlandse zaken: Prins Albert. Financiën: Abt Manu Van Hecke. |
Justitie : Christian Van Eycken
Onderwijs : Fouad Adihar Buitenlandse zaken : Monseigneur le Prince Laurent Fianciën : Sihame El Kaouakibi |
'k en zal het zelve op moeten lossen denk ik
|
Financiën: Melikan Kuçam
Onderwijs: Guido Gezelle Patisserie: Guy D’haeseleer Chinese Zaken: Philip Dewinter |
Citaat:
Onderwijs: Nabilla Ait Daoud, zij wil het leesplezier stimuleren bij allerjongsten. Buitenlandse zaken, Koen Kennis momenteel schepen van financiën te Antwerpen. In zijn kiescampagne stoeft hij dat er extra velostationnetjes zijn bijgekomen. Over financiën spreekt hij geen woord. Financiën : Els van Doesburg, zij heeft een toekomstvisie voor de begraafplaats Schoonselhof. Allen daarheen, hoe rapper ge daar ligt hoe minder pensioen ze moet betalen. PS. Heb net hun folder in de bus gekregen. Ik zeg niet dat er geen goede N-VA ers zijn, maar deze overtreffen alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij gaf 15 jaar les, was 10 jaar schooldirekteur en heeft dus recht van spreken. Hij is nu burgemeester van Bredene. Hij kent een & ander van lokale én regionale politiek. :BIG: |
Ik heb maar één wens: dat de Franstalige ministers in de federale regering geen bakkes Nederlands kunnen.
|
Citaat:
b) vuile sos |
Citaat:
(Wij leven in een vrij land: er is hier zelfs een communistische partij) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be