Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   oplossing voor de lege brooddozen gevonden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272581)

Eduard Khil 29 juli 2024 18:39

oplossing voor de lege brooddozen gevonden

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240729_95085618

geniaal idee en het komt van de vakbond zelf: leg de syndicalisten gewoon tussen de boterham.

Om enigszins homogeniteit te kunnen verzekeringen moeten ze best wel door de vleesmolen gedraaid worden eer we ze als broodbeleg gebruiken.

maddox 29 juli 2024 19:43

Da's hoogst ongezond hoor. Zo'n gruwelijke variante van Jacob Kreuzfeld wil je toch niemand aandoen?
Om dat op te lossen moet je ze minst een cyclus door mijn garnalen laten doen. Die garnalen kan je dan aan de varkens voeren, om van die varkens dan pensen en ham te maken. Dat is dan wel veilig als beleg.

Herr Flick 29 juli 2024 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 10393456)

geniaal idee en het komt van de vakbond zelf: leg de syndicalisten gewoon tussen de boterham.

Om enigszins homogeniteit te kunnen verzekeringen moeten ze best wel door de vleesmolen gedraaid worden eer we ze als broodbeleg gebruiken.

ik zou ook voorstellen het plastiek zakske dat er rond zit eerst te verwijderen, als dat tussen uw tanden zit, niet aangenaam.

Herr Flick 29 juli 2024 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10393469)
Da's hoogst ongezond hoor. Zo'n gruwelijke variante van Jacob Kreuzfeld wil je toch niemand aandoen?
Om dat op te lossen moet je ze minst een cyclus door mijn garnalen laten doen. Die garnalen kan je dan aan de varkens voeren, om van die varkens dan pensen en ham te maken. Dat is dan wel veilig als beleg.

ja maar dat is haram en dat mogen die klein moslimmekes niet eten he op t school.

(ik vraag me nu ook wel af of vakbondsman/vrouw ook niet haram is. ).

quercus 29 juli 2024 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 10393456)

Maar wat ga je doen met al dat bloed???
"Zwette" pensen mee maken?

Herr Flick 29 juli 2024 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10393506)
Maar wat ga je doen met al dat bloed???
"Zwette" pensen mee maken?

Zwette pens van rooien delegee op een bedje van rode kool. Daar ne Cara pils bij in de winter met nen hoop brandende paletten. Ik zie zowaar een nieuw culinair concept ontstaan.

Libro 29 juli 2024 23:31

Een streepje gepaste muziek: https://youtu.be/M-FTNgsVWT0?si=rCaR7TVM_gnLsBeh

quercus 30 juli 2024 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10393514)
Zwette pens van rooien delegee op een bedje van rode kool. Daar ne Cara pils bij in de winter met nen hoop brandende paletten. Ik zie zowaar een nieuw culinair concept ontstaan.

Brandende paletten doen mij denken aan stakingsacties van vakbonden.
Of ben ik fout?

kelt 30 juli 2024 11:45

Van in de individuele brooddoos tot in de nucleaire reactoren.....Bartje heeft overal invloed op..... en hij zit nog niet eens in het gouvernement :cheer:

BigF 30 juli 2024 11:54

Wij hebben hier jaren de lege brooddozen verslaan met brood en wat beleg.

Werkte prima.

Mijn bengels zijn nooit met een lege brooddoos geconfronteerd.
Poepsimpel.

Brood is bij iedere bakker en supermarkt zonder voorschrift te verkrijgen.
En beleg kan je op die plekken normaal ook vinden. Er staan vaak teksten op als "Jonge Kaas", "Kip Curry" of "Chocoladepasta".

Onbegrijpelijk dat men daar zo moeilijk over doet.

Herr Flick 30 juli 2024 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10393641)
Brandende paletten doen mij denken aan stakingsacties van vakbonden.
Of ben ik fout?

u bent helemaal juist, u komt voor den ultieme culinaire vakbonds experience, een hoop brandende paletten een zwarte pens en een blik cara pils.

wagner.666 30 juli 2024 14:47

Stopt er nen dooie Rus in, liefst in vere staat van ontbinding. Sappig, kunnen ze het met een rietje opzuigen.

Herr Flick 30 juli 2024 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10393756)
Stopt er nen dooie Rus in, liefst in vere staat van ontbinding. Sappig, kunnen ze het met een rietje opzuigen.

in staat van ontbinding zijnde rus in een blikske verpakken, handig voor onderweg.

Onzijdig 30 juli 2024 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10393672)
Wij hebben hier jaren de lege brooddozen verslaan met brood en wat beleg.

Werkte prima.

Mijn bengels zijn nooit met een lege brooddoos geconfronteerd.
Poepsimpel.

Brood is bij iedere bakker en supermarkt zonder voorschrift te verkrijgen.
En beleg kan je op die plekken normaal ook vinden. Er staan vaak teksten op als "Jonge Kaas", "Kip Curry" of "Chocoladepasta".

Onbegrijpelijk dat men daar zo moeilijk over doet.

Gelijk heeft u.
Voor sommige godsdiensten is dit perfect beleg,

Zou corned-beef voor die gasten mogen?

kelt 30 juli 2024 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10393768)
in staat van ontbinding zijnde rus in een blikske verpakken, handig voor onderweg.

sappig onderwerp.

Er is al weken een hittegolf gaande in grote delen van Oekraine en Rusland.Men steekt overblijfselen van gesneuvelden aldaar in kisten met zinken binnenkist,wat wel enigszins logisch is als het de bedoeling is dat die kerel ergens begraven kan worden en nog niet "uitgelekt" is....

Hopelijk blijft de "koude keten" goed bewaard tijdens het transport (wat vermoedelijk wel een week kan duren als die kerel terug naar ergens in Jakoetia of zo moet),anders mogen ze die kisten ROLLEN van de trein bij aankomst in de thuisregio...of geurklachten langsheen het ganse duizenden km traject naar huis. .8O

maddox 30 juli 2024 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10393807)
sappig onderwerp.

Er is al weken een hittegolf gaande in grote delen van Oekraine en Rusland.Men steekt overblijfselen van gesneuvelden aldaar in kisten met zinken binnenkist,wat wel enigszins logisch is als het de bedoeling is dat die kerel ergens begraven kan worden en nog niet "uitgelekt" is....

Hopelijk blijft de "koude keten" goed bewaard tijdens het transport (wat vermoedelijk wel een week kan duren als die kerel terug naar ergens in Jakoetia of zo moet),anders mogen ze die kisten ROLLEN van de trein bij aankomst in de thuisregio...of geurklachten langsheen het ganse duizenden km traject naar huis. .8O

De Russen/Sovjets hebben ervaring met dat soort van fratsen.

Herr Flick 31 juli 2024 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10393807)
sappig onderwerp.

ter plaatse begraven in een massagraf of opstoken en liefst zo snel mogelijk.

De temperaturen kunnen daar vrij snel oplopen en inderdaad, als ge een lijk zo ver moet gaan vervoeren in een zinken of loden kist, is dat gebombeerd tegen dat ge het kunt afleveren bij moeke in Siberie.

Op de stukken slagveld die moeilijk toegangkelijk zijn of waar een paar meter puin op hunen buik ligt, zal het ook al aardig aan het gisten en stinken zijn.

Vlad 31 juli 2024 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10393756)

... en dan dronken de les verstoren ... :-)

De schoofzak 31 juli 2024 16:18

Hoe grappig dat in de regeringsonderhandelingen de oplossing voor de lege brooddozen zomaar plots op tafel komt.
"De verantwoordelijkheid van de ouders ..."

BigF 1 augustus 2024 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10394038)
Hoe grappig dat in de regeringsonderhandelingen de oplossing voor de lege brooddozen zomaar plots op tafel komt.
"De verantwoordelijkheid van de ouders ..."

Ik snap dat ook niet.
Het is toch aan de ouders om hun kinderen eten te geven?

Ouders wiens kinderen met een lege brooddoos op school aankomen zouden een bezoekje van de kinderbescherming moeten krijgen.

Als die bengels 's middag al geen brood meekrijgen, wat krijgen die 's morgens en 's avonds thuis dan op hun bord?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be