![]() |
Het is terug toegestaan voor mannen om vrouwen neer te kloppen
Op de Olympische spelen gaat men "full retard," en laat men mannen met veel plezier vrouwen aflappen, onder het mom van "sport."
Met de olympische gedachte "citius, altius, fortius" heeft dit al lang niets meer te maken, maar wel met de dwanggedachte dat U voordoen als vrouw van U ook een daadwerkelijke vrouw maakt. https://www.hln.be/olympische-spelen...-man~a8682d64/ Uiteindelijk is er maar 1 redmiddel voor de vrouwen-sport; Vrouwen moeten weigeren nog uit te komen tegen biologische mannen die zich voordoen als vrouw. Een DNA/chromosoomtest dient vooraf te gaan aan elke competitie, net zoals dopingcontrole. Het is jammer dat het hiertoe moet komen, maar ik zie geen andere oplossing meer. Hoe kan men volgens U vrouwen-sport redden? |
2 slagen en het was gedaan, ze gaf op omdat het te gevaarlijk werd. Die woke lul met de verkeerde chromosomen kan dan nog niet eens technisch goed boksen, hij gaat puur voor de knock out.
Ik zie de volgende vrouwen systematisch opgeven, een fuck you doen in de ring en vertrekken. |
Vrouwen moeten inderdaad weigeren om tegen omgebouwde venten te sporten.
Net zoals die zotte triatleten hadden moeten weigeren om in rioolwater te zwemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een Algerijn uit de rurale gebieden dus zo inteelt als wat, dan krijg je nogal wat genetische defecten waaronder tweeslachtigheid of geboren worden als meisje maar met de genen van een man. Ik vermoed tweeslachtig geboren maar met bijna onzichtbare geslachtskenmerken van een man maar wel met het testosteron en de spieren van een man. Technisch is het haar fout niet (wel van haar inteelterige ouders) maar ergens moet je dit toch gaan verbieden om het eerlijk en veilig te houden. https://x.com/MyLordBebo/status/1818994444315639918 ![]() |
Citaat:
End of discussion. Mannen boksen tegen mannen, en vrouwen tegen vrouwen. Onder- of overontwikkelde geslachtskenmerken zijn irrelevant in de discussie, wat mij betreft. |
De oplossing bestaat er m.i. in af te stappen van het idee dat geslacht iets kiesbaars is. Men zou dienen te erkennen dat het onderscheid tussen mannen en vrouwen in de sport dient te gebeuren op basis van geslacht en niet op basis van een gevoel tot een bepaald geslacht te behoren (gender). Dit zorgt ervoor dat er objectieve criteria kunnen gezocht worden te bepalen of iemand man of vrouw is. Een DNA test lijkt me hierbij het meest duidelijk en het minst oneerlijke ondanks de uitzonderlijke biologische randgevallen.
Tegenwoordig wordt uitgegaan van testosteron niveau of de leeftijd waarop een zogenaamde 'transitie' gestart zou zijn. Beide gaan uit van gender en niet van geslacht om te bepalen of een atleet bij mannen of vrouwen kan deelnemen. Deze methode zorgt voor meer problemen (zie voorbeeld in openingsbericht) dan een methode gebaseerd op een genetische test. Let wel dat wie bovenstaande opinie er op na houd ervan beschuldigd wordt niet 'inclusief' te zijn mbt mensenrechten, zelfs al is de opinie ingegeven door een respect voor vrouwenrechten. "While transgender people have gained some recognition and human rights in the past decade, a well-financed reactionary movement is rolling them back. A constellation of white supremacist, conservative and Christian fundamentalist groups and so-called “gender critical feminists” are resisting feminist and gender-inclusive challenges to traditional gender and sexual hierarchies." https://theconversation.com/transgen...-ground-235164 Bovenstaande framing van de translobby om kritiek de mond te snoeren is kort door de bocht ook al dient men inderdaad vast te stellen dat het handhaven van het traditionele onderscheid tussen man en vrouw 'conservatief' kan genoemd worden. Het is echter een wereldwijd verbreid en zeer oud conservatisme in tegenstelling tot de vrij recente idee dat geslacht iets kiesbaars is en men het kan veranderen naar believen. Het invoeren van algemene DNA testen voor geslacht door het IOC is iets waarvoor vrouwenrechten activisten voor dienen te lobbyen op de Olympische spelen. Gezien de grote inspanningen rond doping testen is dat maar een kleine extra moeite voor de organisatie. |
Man en vrouw, genetisch gemakkelijk te onderscheiden. XX of XY
Giet er nog een paar 100 liter testosteron over. Duw er nog een paar dozijn parabole stereotypen bij, en een Sovjet stijl trainingsschema voor Helga de Kogelstootster en je krijgt een Agatha Bulstronk met het lontje van een witpoedersnorverwardejongere. Maar die genen vertellen het verhaal. Man of vrouw. En afwijkingen blijven niet meer dan dat, afwijkingen. Pak een fijner gebouwde man, en een goeie plastische chirurg maakt er een kwijlwaardige mobiele sekspop van. Maar vrouw zal die persoon nooit zijn. Zich zo voelen, en zo acteren, allemaal mogelijk, maar fysiek is het nog steeds een man met knutselwerk, net zoals een Trabant met genoeg werk er uit kan zien als een Jaguar E-type |
Citaat:
En de natuur HEEFT altijd gelijk. |
Reactie van IOC uit het artikel in TP :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is pure en onversneden biologische waanzin. Het is omwille van "gevoelens" terug beginnen te zeggen dat de aarde het middelpunt van het heelal is. Niets meer of minder. Het is een regelrechte schade, tijdens een olympiade die al compleet gecompromitteerd is door het kielhalen van 1 welbepaalde religie. Ofwel drijf je de spot met ALLE collectivisme, ofwel met géén. En ik ga er zondag dan nog naar toe ook, in de hoop dat Detry of Dumont de Chassart nog iets uit de brand kunnen slepen. |
Citaat:
|
Mijn persoonlijke instelling (mocht ik dus goesting hebben om een vrouw te worden) is:
bij de minste twijfel van de andere aan mij, zou ik niet meedoen. Ik zou beschaamd zijn om gebruik/misbruik te maken van een biologisch akkefietje, tegenover medespelers. Dat lijkt me trouwens ook een deel te zijn van de Olympische Gedachte. En dus zou de stelregel van topsport overal moeten zijn: bij de minste twijfel doe je niet mee bij de vrouwen; het staat je vrij om je te meten bij de mannen. |
Voor de duidelijkheid, rond de helft lijkt het niet gelezen te hebben: het betreft hier dus geen trans-vrouw, eerder intersekse of een andere vorm van hormonale en mogelijk genetische niet-standaardheid. De details lijken niet bekend gemaakt te zijn, maar het zou bijvoorbeeld syndroom van Swyer kunnen zijn, een meisje dat later toch XY chromosomen en soms een hogere testosteronspiegel blijkt te hebben.
|
Citaat:
Die Xy chromosomen duiken niet 'later' op. Hoogstens aanvankelijk niet getest. |
Citaat:
|
Citaat:
En we weten ook allemaal hoe woke Algerije is natuurlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be