![]() |
Wanneer gaat Open VLD van naam veranderen?
Wanneer het slecht gaat met een partij verandert ze na een verkiezingsnederlaag gewoonlijk van naam omdat de gemiddelde mens de link dan mentaal breekt met "De Nederlaag van partij X".
Wanneer denkt u dat Open VLD hun naam zal veranderen? |
Citaat:
|
Open VLD verandert zijn naam het moment dat IJsboer niet meer zelf deelneemt aan zijn enquêtes.
|
Citaat:
|
Zij mogen van naam veranderen zoveel zij willen, maar zij blijven de Pest Voor Vlaanderen.
|
Voor de gemeenteraadsverkiezingen is niet nodig want er komen amper nog partijen op onder eigen naam, zeker niet onder de partijnaam open VLD.
|
ze gaan hun naam veranderen in D'26
Democaristisch en het jaar waarin ze onder de kiesdrempel verschrompelen overigens wel jammer, want au fond ben ik aanhanger van het progressieve liberale gedachtengoed |
Een naamsverandering is geheel onnodig....
Zeg dat mijn favoriet edelman het gezegd heeft. Even de betekenissen veranderen moet volstaan... Onze Virtuele Liberale Dinges... |
Citaat:
Het zit blijkbaar zeer diep bij jou. Maar zou je je neerleggen bij een meerderheid? |
Citaat:
|
Ik gok dat die naamsverandering zal doorgaan op initiatief van de nieuwe voorzitter. En dat dat een van zijn eerste verwezenlijkingen gaat zijn.
Maar 't gaat niet veel uithalen. De oude krokodillen van de vld gaan het niet kunnen laten om zich overal mee te moeien, vb. als ze uitgenodigd worden in de media, en dat gaat vonken geven met de nieuwe generatie. Een doodstrijd tot de volgende Vlaamse/Europese/Federale verkiezingen. |
"Frigidaire" gaat de nieuwe naam van de O-VLD zijn.
Als constructieve oppositie partij gaat ze het confederalisme opbergen voor de N-VA , zodat deze laatste zich voluit kan concentreren op het land redden. |
Het onvermijdelijke is gebeurd se.
Ik ben blij dat ze 5 maanden geleden mijn draad heeft gelezen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/20...-f361-4a06-81/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be