![]() |
Wat Doet Vb Met De 7 Miljoen Euro?
Het VB krijgt 7 miljoen euro belastinggeld om te verbrassen per jaar.
Maar wat doen ze ermee? Oppotten? Echt verbrassen? Iets zinnigs kunnen ze er spijtig genoeg niet mee doen, want daar heb je verstand voor nodig... |
Wat doet de B.U.B. met hun 5 euro?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
€5 nieuwjaarsgift voor de koning?
|
Citaat:
|
...hun clandestiene inlichtingendienst financieren...
|
Citaat:
|
dat geld dat mede door u betaald word (belastingbetaler) word gebruikt voor propaganda affiches zoals iedere politieke partij. Het is leuk te horen dat u als belgicist mede betaalt voor een grote affiche waar Dewinter zijn kop op te zien is :lol:
Ik ben erg blij dat de BUB (nog) geen dotaties krijgt, de aanhang is te marginaal om ooit die kiesdrempel te halen... Er is onlangs 1.5 miljoen euro uitgegeven bij het Vlaams Belang aan affiches om de naambekendheid te stimuleren. Al de parlementairen van het Belang worden betaald door het gedrocht België en dat dient enkel om datzelfde België te doen laten barsten :-P Ze geven ons de wapens waarmee ze uiteindelijk vernietigd gaan worden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Schaamteloos: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het democratisch gehalte kan men afmeten aan de manier waarop de oppositiepartijen worden behandeld.(VON HAYEK) Wat den belziek betreft:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Iets wat de BUB, zelfs met een koninklijke schenking niet kan. Zelfs niet als de taaie lid wordt. Het ergste is eigenlijk dat ik nooit voor een splitsing geweest ben, ik ken persoonlijk wel enkele persoonlijke redenen om er tegen te zijn. Sinds ik de BUB ken ben ik van gedacht verandert. Ik kan nooit mijn roots (zie onderschrift) verloochenen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be