![]() |
Waarom??
Omdat ze in zware trossen tegen de zwaartekracht in groeien.
Het onderste puntje wil zoveel mogelijk naar de lucht wijzen en niet naar de grond. Vandaar dat ze krom groeien. Zonder dank. |
Waarom, waarom zijn de bananen krom?
Toen ik nog in mijn schooltje werkte zei ik tegen de kleuters: " wanneer ze rechtstaan vallen ze om". En dat is niet gelogen :-D Ik had altijd een 'standaard' antwoord klaar voor die kleintjes.:-D Bv als er kindjes waren die altijd zeurden en bleven zeuren om hetzelfde, dan zei ik: "Kindjes die blijven vragen worden overgeslagen". En ja, dat hielp! |
Citaat:
|
Citaat:
Kleinkind van 4j vertelt mij soms dat een ander kind op school hem geduwd heeft. Of aan zijn haar getrokken. Of 'lelijke' woorden gezegd heeft. Nog echt nooit dat hij geslagen werd. Hij kent dat woord dus niet. Gelukkig. De eerste (behalve een klein kind) die mijn kleinkinderen zou slaan die zal het zich de rest van zijn/ haar leven beklagen en terecht. |
Citaat:
Als ze later uw klein kinderen laten slagen in het examen, krijgen ze met i te doen ? |
Citaat:
Mea culpa! |
Citaat:
Als een banaan recht zou zijn zou ze omvallen... Maar dat doen ze toch ook als ze krom zijn? Of hoe moet ik dat interpreteren? |
Citaat:
behalve bij een erectie :silly: |
Citaat:
|
Omdat Cavendish dat zo ontworpen heeft.
|
omdat ze anders niet in hun schil passen natuurlijk
|
waarom een oude draad niet recycleren
|
Waarom zijn er in een typische bananentros niet exact 6 bananen.
Kunnen ze dat in de bananenfabriek niet. :?: Het zou wel praktisch zijn. tenslotte zijn er toch 6 bierflesjes in een "sixpack",en zes appelen op zo een schaaltje...zelfs 6 tomaten.......en worden glazen veelal per 6 verkocht... just thinking....:? |
Citaat:
Hij buigt naar links. Mijn wijsvinger daar en tegen is wat krom naar rechts. Heeft u daar een verklaring voor? |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Let er maar eens op. Er is dacht ik zelfs al een medische term voor. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be