![]() |
Luchtafweer in Antwerpen.
Ik wil niks verkeerd zeggen over Antwerpenaren, maar het kan niet anders.
Die denken écht dat ze het middelpunt van de wereld zijn. https://www.demorgen.be/nieuws/de-we...isch~ba0ab795/ De Bearcats en Scheldetorpedojagers zijn blijkbaar onvoldoende om Bart De Groote tot een orgasme te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
Fyi, in het Kremlin weten ze waarschijnlijk wel wat Brussel is (Nato). Maar om te denken dat ze daar ooit over Antwerpen gehoord hebben… |
Citaat:
Het strategisch belang van Antwerpen is al eeuwenlang een feit, en de reden dat Napoleon I er uitgebreid aan gewerkt heeft. Met Rotterdam was Antwerpen een primair doel voor V1's en V2's. Poetin weet dat heel goed. |
De zoveelste De Wever-afzeikdraad van Dada.
|
We hebben zeker luchtafweer nodig in Antwerpen. En in Brussel, voor het NAVO-hoofdkwartier. En het meest van al nog in Casteau, waar het centraal commando van de NAVO gevestigd is.
|
Als ge ziet wat er tegenwoordig allemaal rondvliegt..... :lol:
![]() |
Citaat:
|
Zoals ik al eerder schreef worden de meeste havensteden ingepalmd door zij die er dan gebruik van maken om bepaalde waren aan de man/vrouw te brengen.
Is een havenstad de beste plaats om te gaan wonen de laatste tijden? Ik doe verder rustig aan... ![]() p.s. Laatst hoorde ik nog een dame, Antwerpenaarster in hart en nieren, die zei: nu is het genoeg geweest, ik ben er weg. |
Citaat:
|
Citaat:
In trollen op het forum is hij summa cumlaude. Afbreken, afbreken en nog eens afbreken, iets positief hoort er niet bij. Met dezer excuseer ik me voor deze negatieve uitlaat. |
Citaat:
https://www.nemokennislink.nl/public...ch-onhaalbaar/ |
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeeerrr actueel! Ondertussen zijn er natuurlijk geen verdere ontwikkelingen geweest.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Goeie raad is kostbaar dus reken ik u een slordige 1000 € per uur aan. :lol: |
De Dwergen uit een van de latere LOTR films hadden een heel effectief wapen....Het waren een soort kruisbogen die pijlen afvuurden waarvanaf in volle vlucht een rondslingerende koord zich ontrolde....een HEEL effectief wapen tegen de pijlen afgevuurd door de Elven van Koning Thranduil....
ZOIETS moeten we bij Antwaaarpe! Dat gaat zeker helpen tegen de Orkstokken van OpperOrk Wladimir :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be