Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   UEFA Nations League 2024. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272785)

Dadeemelee 6 september 2024 18:52

UEFA Nations League 2024.

Vanavond eerste match tegen Israel.

Thuismatch in … Hongarije. :|

Dadeemelee 6 september 2024 21:14

Een penalty over de grond in het midden van de goal trappen. Trainers zouden vooraf moeten zeggen: als je dat doet dan haal ik je eraf, goal of niet.
Voor de rest lijkt het in de sjacoche.

Witte Kaproen 6 september 2024 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10408007)
Een penalty over de grond in het midden van de goal trappen. Trainers zouden vooraf moeten zeggen: als je dat doet dan haal ik je eraf, goal of niet.
Voor de rest lijkt het in de sjacoche.

Niet te verwonderen alle goede Israëlisch voetballers zitten nu in het leger te vechten tegen Hamas.

Enkel de afgekeurden spelen nu nog in de Israëlische ploeg.

Als de Rode Smurfen daar al niet meer zouden kunnen van winnen.:roll:

Dadeemelee 6 september 2024 22:00

Duranville is wel een belofte.

Dadeemelee 9 september 2024 19:09

Straks Frankrijk-België. Zal niet simpel worden, Frankrijk kan zich geen tweede thuisnederlaag permiteren.

Adam Smith 10 september 2024 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10408880)
Straks Frankrijk-België. Zal niet simpel worden, Frankrijk kan zich geen tweede thuisnederlaag permiteren.

Vet! Twee derby's dan. want het is ook Nederland-Duitsland, ik teken voor een gelijkspel of beter, want Duitsland is ook niet slecht begonnen....

Dadeemelee 10 september 2024 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 10408989)
Vet! Twee derby's dan. want het is ook Nederland-Duitsland, ik teken voor een gelijkspel of beter, want Duitsland is ook niet slecht begonnen....

Het was gisteren wel duidelijk: Frankrijk is gewoon kwalitatief beter dan België.
En Kevin De Bruyne, de enige op niveau (behalve Casteels) dreigt er de brui aan te geven.

Drukazz 10 september 2024 20:07

De sfeer zit goed. :|

Nr.10 10 september 2024 20:22

Als je zoveel talent hebt, en je weet dat je de beste bent, is het soms moeilijk.

Ik heb de match niet gezien maar ook De Bruyne zal wel beseffen dat Frankrijk meer talent heeft. KDB is ook niet meer omringd door een Eden Hazard en in de verdediging zijn er ook een aantal met pensioen. Kompany, Van Buyten, Vertonghen, Alderweireld. En de beste doelman ter wereld en de coach kunnen niet samen door één deur.

Dadeemelee 10 september 2024 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10409270)
Als je zoveel talent hebt, en je weet dat je de beste bent, is het soms moeilijk.

Ik heb de match niet gezien maar ook De Bruyne zal wel beseffen dat Frankrijk meer talent heeft. KDB is ook niet meer omringd door een Eden Hazard en in de verdediging zijn er ook een aantal met pensioen. Kompany, Van Buyten, Vertonghen, Alderweireld. En de beste doelman ter wereld en de coach kunnen niet samen door één deur.

De Bruyne neemt het kapiteinschap veel te persoonlijk.

Dadeemelee 10 september 2024 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 10408989)

Twee goals van Deniz Undav. Ik heb het voor alle zekerheid eens nagekeken en ja, dat is de Undav van Union.
Toch straf, die hebben hem ergens uit de Duitse derde of vierde klasse gehaald toen hij al een stuk in de twintig was. En nu in de Duitse ploeg. 8O

TV-verslaafde 10 september 2024 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10409276)
De Bruyne neemt het kapiteinschap veel te persoonlijk.

:-D

TV-verslaafde 10 september 2024 21:18

https://www.youtube.com/watch?v=UHPq25mUJwk

:roll:

Och, die denkt dat hem een officier is zeker?

Adam Smith 10 september 2024 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10409277)
Twee goals van Deniz Undav. Ik heb het voor alle zekerheid eens nagekeken en ja, dat is de Undav van Union.
Toch straf, die hebben hem ergens uit de Duitse derde of vierde klasse gehaald toen hij al een stuk in de twintig was. En nu in de Duitse ploeg. 8O

Briljante start van Oranje met de vroege goal van Reijnders. Daarna liep Oranje te ver naar achter, de terechte gelijkmaker kwam van Dumfries. Daarna ging het gelijk op, en ondanks sommige ergernis van Nagelsmann vond ik de scheids toch echt geen thuisfluiter.
Hopelijk valt de blessure van Aké wel mee.

koe de poing 11 september 2024 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10409071)
Het was gisteren wel duidelijk: Frankrijk is gewoon kwalitatief beter dan België.
En Kevin De Bruyne, de enige op niveau (behalve Casteels) dreigt er de brui aan te geven.

KDB moet beseffen dat hij niet bij ManCity speelt bij de RD.
Ryan Giggs moest in de nationale ploeg ook spelen met pakweg Johny de loodgieter en William 'x-legs' McGee, de dorpsdronkaard.

er is een reden waarom de andere rode Duivels geen CL-trofee op hun schoorsteen hebben staan

dalibor 11 september 2024 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10409427)
KDB moet beseffen dat hij niet bij ManCity speelt bij de RD.
Ryan Giggs moest in de nationale ploeg ook spelen met pakweg Johny de loodgieter en William 'x-legs' McGee, de dorpsdronkaard.

er is een reden waarom de andere rode Duivels geen CL-trofee op hun schoorsteen hebben staan

Idem voor Gareth Bale, Erling Haaland.

KDB heeft wat last om de realiteit te aanvaarden.

Dadeemelee 4 oktober 2024 19:45

Lukaku is nog niet klaar…

En hij maakt een goal en geeft 2 assists bij Napoli. 8O

Dadeemelee 10 oktober 2024 19:49

Het is al 1-0.
1. België is niet goed genoeg om zo hoog druk te zetten tegen een goede ploeg.
2. Ook weer slap verdedigen.

Dadeemelee 11 oktober 2024 08:18

Wat moeten we er nu van denken?
Tot aan die uitsluiting kwam België er niet aan te pas, maar Italië toonde zich ook niet erg weerbaar. Helemaal de kluts kwijt na die rode kaart en tegengoal.

Drukazz 16 oktober 2024 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10419102)
Wat moeten we er nu van denken?

Dat de Rode Smurfen hype voorbij is. Dat zie je aan de inactiviteit van dit topic.

Maar ook aan de (lage) kijkcijfers

610.000 tegen Italië
678.000 tegen Frankrijk

Het volk is afgehaakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be