Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zeg eens iets onnozel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272826)

IJsboer 17 september 2024 12:20

Zeg eens iets onnozel

In deze draad is het de bedoeling een discussie te starten die nergens op slaagt. a la Leugenpaleis/peulengaleis.

Bvb: Persoon A zegt: "Ik heb gisteren weer ongeschoren mosselen gegeten"
Persoon B reageert: "Met of zonder stoofvlees?"
Persoon A zegt: "Met natuurlijk. De mosterd moet opgeraken en er zat weer een kanarie in mijn centrale verwarming te kwelen"

Ik zal beginnen met het volgende: Gisteren een pladijs ontmoet. Hij zei dat hij een sticker vond in zijn brievenbus die hij gratis bij een een pak fruit had gekregen van de stad Colmar.

BigF 17 september 2024 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10411134)
In deze draad is het de bedoeling een discussie te starten die nergens op slaagt. ...

Zoals pakweg 90% van de draden hier dus.
Waar zit het nieuwe?

Onzijdig 17 september 2024 12:44

Citaat:

In deze draad is het de bedoeling een discussie te starten die nergens op slaagt. a la Leugenpaleis/peulengaleis.

Persoon A zegt: "Met natuurlijk. De mosterd moet opgeraken en er zat weer een kanarie in mijn centrale verwarming te kwelen"

Ik zal beginnen met het volgende: Gisteren een pladijs ontmoet. Hij zei dat hij een sticker vond in zijn brievenbus die hij gratis bij een een pak fruit had gekregen van de stad Colmar.

Die pladijs ging naar de Colmar, werd er zonder pardon in een hete pan gesmeten samen met 3 dozijn langpootmuggen, flamberen gebeurde met SW20/50.
Het gerecht werd subiet naar Laken gebracht waar Zijne Koninklijke Hoogheid met BDW ongeduldig zaten te wachten op hun amuse.
Om vier uur kwamen Connah en Sammy erbij om een potteke wies te spelen., Connah had een boek gemerkte kaarten meegebracht...

BigF 17 september 2024 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10411146)
Die pladijs ging naar de Colmar, werd er zonder pardon in een hete pan gesmeten samen met 3 dozijn langpootmuggen, flamberen gebeurde met SW20/50.
Het gerecht werd subiet naar Laken gebracht waar Zijne Koninklijke Hoogheid met BDW ongeduldig zaten te wachten op hun amuse.
Om vier uur kwamen Connah en Sammy erbij om een potteke wies te spelen., Connah had een boek gemerkte kaarten meegebracht...

"Dat verhaaltje over die Colmar-pladijs heb ik al al te vaak gehoord", zei Jef.
"Vertel nog eens over de Keulen-karper, dat was veel spannender met die stilgevallen Mercedes en de opgezwollen warmwaterboiler in de bibliotheek!"

IJsboer 18 september 2024 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10411147)
"Dat verhaaltje over die Colmar-pladijs heb ik al al te vaak gehoord", zei Jef.
"Vertel nog eens over de Keulen-karper, dat was veel spannender met die stilgevallen Mercedes en de opgezwollen warmwaterboiler in de bibliotheek!"

"Je hoort dat gewoon graag omdat je met een Audi rijdt, sinds ik op pensioen ben kom ik niet meer vaak in de bibliotheek", reageerde Georgina Van Genechten met een zware rokerstem. "Maar omdat jij het bent. Het was een druilerige dinsdag terwijl ik de heer Servranckx hijgend achter de warmwaterboiler zag staan. Ik had net een potteke tonijnsalade in de ijskast gezet naast de pladijssalade. Ik kon mijn ogen niet geloven, want ik heb leugenachtige ogen. De warmwaterboiler zwelde en zwelde en de heer Servranckx bleef maar hijgen en brulde 'Uw Anus! Uw Anus! Lekker heet en geen slapjanus!'... Ondanks ik een kunstgebit had stond ik met mijn mond vol tanden en een wortel in mijn linkerhand te kijken naar het absurde schouwspel dat zich voor mijn ogen afspeelde. Ik wenste even dat ik een hert was, maar ik herinnerde me dat ik geen vegetariër was en veranderde dan maar in een Karper omdat ik kannibaal was. Karpers zijn ook kannibalen. Dat kan niet balen. Het begon te onweren buiten, zo'n enorm luid gedonder dat ze het vanuit deze mooie Duitse stad helemaal tot in België zouden kunnen horen. Ik had willen weglopen, maar vissen hebben geen benen en bovendien was mijn Mercedes stilgevallen omdat ik getankt had met Fristi."

Onzijdig 18 september 2024 05:37

Jij hebt dus die Mercedes 600 waarin Bo en Fabi zaten te tongzoenen. Het ging er zo heet aan toe dat de radiator ontplofte en moest gekoeld worden met Fristi.
Gezien Bo en Fabi blauw bloed hebben hadden ze ook blauwtong waardoor de hele koninklijke veestapel besmet werd. Viroloog Marc Van Ranst werd er bijgeroepen en hij loog er flink op los.
Bo en Fabi moesten op zijn advies in het stro slapen tussen de koeien en kalveren.
Voila nu weet ge hoe het komt dat Bo en Fabi geen kinderen hadden.

Echtentechtig :hug:

Xenophon 18 september 2024 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10411146)

Een vette vis in de pan, zei BDW.

Universalia 18 september 2024 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10411386)
Een vette vis in de pan, zei BDW.

:lol:

Universalia 18 september 2024 13:02

Citaat:

Onnozel staat jong???

Madame De Vis was dat de vrouw van de baas niet in De Backeljauws???

IJsboer 20 september 2024 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10411479)
Onnozel staat jong???

Madame De Vis was dat de vrouw van de baas niet in De Backeljauws???

Ik heb gelukkig nooit naar die serie gekeken.

Universalia 20 september 2024 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10412150)
Ik heb gelukkig nooit naar die serie gekeken.

Bwa, die was best goed die serie. :-D

NieuwNoors 20 september 2024 09:43

Ik zal eens iets onnozel zeggen si:

Onnozel mannekes!!!!
:-D

Universalia 20 september 2024 10:24

Zeg eens iets onnozel: is het al niet erg genoeg dat ik op de Politics soms wat onzin uitkraam??? :oops:

Onzijdig 20 september 2024 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10412156)
Ik zal eens iets onnozel zeggen si:

Onnozel mannekes!!!!
:-D

De uit de zoo ontsnapte poema had Puma sneakers aan en vloog weg met een Puma-helikopter van de rijkswacht op zoek naar een Poema-pocket en een oude Pumatra in de B&B Poema Antiparos dichtbij Poema Del Mar.

:-):-):-)

Libro 20 september 2024 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10412175)
De uit de zoo ontsnapte poema had Puma sneakers aan en vloog weg met een Puma-helikopter van de rijkswacht op zoek naar een Poema-pocket en een oude Pumatra in de B&B Poema Antiparos dichtbij Poema Del Mar.

:-):-):-)

De getaway car was trouwens een Ford Puma.

Onzijdig 20 september 2024 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10412238)
De getaway car was trouwens een Ford Puma.

Goed gevonden ;-)

IJsboer 21 september 2024 16:32

De Poema werd opgepakt in een Turks stoombad vol stomende Turken. Hij verschool zich in de stoom maar is toch gevat. Hij wordt nu gevraagd malse pita te koken in een pan gevuld met LEGO blokjes. Zijn enige tand groeide en groeide tot hij op een banaan leek. "Fruit is gezond" zei de persoon naast de poema wiens naam "Frederik Frederickx" was. Hij kon zijn eigen kloten niet geloven want de poema had last van ezelsbruggetjes in zijn gat.

Onzijdig 22 september 2024 08:53

Een Spa-er wou sparren en zocht een sparringpartner, in de buurtwinkel Spar wisselde hij zijn sparzegels in voor een rode spar . In het sparrenbos onder een zilverspar lag het zilverfonds gemaakt van zilverpapier door een zilversmid uit Silverstone. De sos kreeg op het silvergame in zijn stamcafé een zilverkoek op zijn bakkes van enkele zilversterdragende mannen.

Enige gelijkenis van een gebeurtenis of persoon berust op louter toeval. :-)

Bach 22 september 2024 09:05

De Amerikanen hebben het beste met ons voor.

Zipper 22 september 2024 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10412743)
De Amerikanen hebben het beste met ons voor.

Wat is daar onnozel aan ??? Zonder tussenkomst van de VS spraken we hier vandaag allemaal Russisch.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be