![]() |
Grenscontroles een succes ?
Laat me lachen. Hoeveel potentiele terroristen hebben ze daar nu ondertussen al onderschept ?? Ja ik lees een paar onnozelaars met wat wiet in tussen hun tabak ongetwijfeld en dan een paar sans papiers die ze dan maar terug naar B Fr of NL sturen terwijl die er dan paar uur erna aan een andere grenspost toch door komen.
Maar goed blijkbaar is er nooit geld voor iets behalve dan voor debiele acties als deze. Doel bereikt want Jan Modaal is weer even gesust en daar gaat het om:lol::lol: https://www.hln.be/buitenland/duitsl...rijk~adcdfbdd/ |
Ik ben vandaag een viertal keren de Duits-Nederlandse grens gepasseerd over kleinere (fiets-) wegen. Zoals ik voorspeld heb: een geen verste verte enige controle te zien. En dan te weten dat de autostrade vlak bij is. Je kan zonder probleem de grens over wandelen.
|
Citaat:
Trouwens hoe herken je iemand die een aanslag wil plegen ?? Dat staat toch niet op diens voorhoofd gegrift. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pillen naar ginder en Drank als retourvracht, ik zou mij rap fietstassen gaan halen. |
Ik heb dat al eer gezegd en ik herhaal het: fysiek de grenzen bewaken is quasi onmogelijk waterdicht te maken.
Cfr ijzeren gordijn en soortgelijke. Bestraffing van illegale binnenkomst in een land, afsluiting van de sociale zekerheid, prompte repatriëring desnoods via een buurland van het land van nationaliteit van betrokkene ... daar zitten de oplossingen. |
Citaat:
Wat echt helpt ,is een veel striktere EU grenscontrole en de opvang van asielzoekers buiten de EU. Vervolgens een verdeling naar rato van de mensen die echt recht hebben op asiel . |
Citaat:
Van daaruit kunnen terug keren naar het land van afkomst. |
Hoeveel terroristen hebben ze ondertussen al onderschept met die grenscontroles. Ik lees vooral wat kwibussen met een bolletje wiet maar verder ??? Heeft een terrorist een specifieke ID kaart of zo ?? :-D
Mogen we spreken van succesvolle acties die ons niet te veel geld kosten en heel efficient zijn:roll: |
Grenscontroles een lachertje of en veel te late 1 aprilgrap? :?
|
Citaat:
Enige resultaat grenscontroles=de grensbewoners zijn gekl**t. |
Citaat:
Moderne technologie zou het mogelijk moeten maken om de brave Europeanen zonder veel moeite de grenzen door te laten en alle illegaliteit en criminaliteit een serieuze hak te zetten. Het moet gedaan zijn met de vogelvrij verklaring van al die illegaliteit en criminaliteit terwijl de brave werkende burgers voor het minste een GAS boete aan hun broek hebben. :evil: |
Citaat:
|
Zoals ik eer al schreef in deze draad: muren zijn toch zo makkelijk te omzeilen.
Wat ik nog wou toevoegen: er zijn maar weinig internationale grenzen waar het "klein grensverkeer" niet courant toegelaten is. Wat wel nuttig is: het vervelend maken van al te makkelijk ruime internationale grensoverschrijdingen. Ik bedoel: de controles op de luchthavens. En daarbij zouden ze dan volop ai moeten kunnen inzetten. Gezichtsherkenning enz. bla bla ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be