![]() |
Bouchez is in deze 100% correct.
Men moet wel Vloms taalgebonden frustratiegedrag kunnen overschrijden.
Soit. En ik geen Israeli gatlikker, ...dacht ik :lol: |
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=777 |
Citaat:
En dat had ik ook gezegd had de andere kant dit gedaan. Het is gewoon briljant uitgevoerd. |
Eerlijk is eerlijk, toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het best grappig. Die gasten hen maar in scholen, ziekenhuizen en flats onder de burgers verschuilen.
bzzzt, bzzzt, bzzzt, kaboem . |
Een sublieme uitgekiende operatie. Meer wil ik er niet over zeggen.
|
Citaat:
Maar ik zie wel het verband niet met Vloms taalgebonden frustratiegedrag... :? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Van Amalekiet tot Amalekiet,
Potentiële slachtoffers van de aan gang zijnde Goyicide doen er beter aan de rust en de nodige afstand te bewaren. Goj Groetjes |
Citaat:
|
En dus ja, Mertens heeft een punt.
|
In 404 moeten de Orthodoxe gelovigen eraan.
In het imaginair land zijn het de Goy'im. |
Citaat:
Maar ik zie niet in waarom je verwijst naar de Vlomse boerlala, dat heeft hier toch echt niets mee te maken ? De PS en PTB armada van deugdzame zielen & lid van de Pallywood fanbase fulmineren toch even hard tegen Bouchez dan bv een Vlaams stuk groensel zoals Stefaan Vanhecke in het parlement ? |
Citaat:
kaboom |
1 Bijlage(n)
Ik denk dat het verstand ontbreekt om zich als een fatsoenlijk persoon te gedragen.
(fig.) |
Boucher heeft dikwijls gelijk. We missen in Vlaanderen politiekers van dat kaliber.
|
En wat als de Palestijnen met een gelijkaardige geniale zet Ben Givr en Netanyahu omleggen?
Edit: en nog wat (een paar honderd) collateral andere Israeli’s uiteraard. Niet allemaal morsdood uiteraard. IDF soldaten in burger en hun vrouwen en kinderen en zo. |
Citaat:
|
Citaat:
"(...) what happened is simply a case of mass terrorism (...)"LINK Wat verder: Nu is het moeilijk om over Israël te spreken als iets anders dan een terroristische staat. Hetzelfde geldt voor de Verenigde Staten en de Democraten die daar aan de macht zijn, die de terroristische acties van Israël volledig steunen. Dit is een duidelijk signaal aan iedereen die nog steeds niet begrijpt dat we in een tijdperk van dictatuur leven, geregeerd door moordenaars en maniakken die de wereldmacht hebben gegrepen. Deze mensen dragen een anti-menselijke ideologie. Terzijde, een van de bedenkers van deze ideologie, de Israëlische filosoof Yuval Harari, verklaart openlijk dat de macht moet worden overgedragen aan kunstmatige intelligentie, dat technologie de wereld moet regeren en dat de mensheid daarom moet worden vernietigd. Het is geen toeval dat Israël en Oekraïne, twee terroristische staten, worden gesteund door de belangrijkste terroristische staat, de Verenigde Staten van Amerika. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be