![]() |
NVA, de Tsjeeven van de 21° eeuw
Valt het jullie ook op dat NVA al even onbetrouwbaar is geworden als hun toenmalige CVP leermeesters?
|
Wie verwacht iets anders sedert ze in de nationale regering hebben gezeten? Hetzelfde bedje ziek als alle andere traditionele partijen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als De Wever premier wordt gaat hij én zijn partij de blauwe dweil en wat rest van zijn partij achterna. Hij leerde niet uit zijn ervaring met de regering Michel. 2/3de bestond uit liberalen, plus de premier. De Wever ging toen ook België helpen redden. |
De N-VA wil de provincies afschaffen.
Het Antwerpse provinciebestuur heeft drie depute 's , alle 3 N-VA ers. Die 3 hebben een riante wedde , een kabinet met medewerkers, een auto met vaste chauffeur. Snel nog efkes in de pot graaien alvoor de boel plat te smijten. |
Citaat:
Zij kunnen dus ook lekker in de pot blijven graaien. |
Of zou er een "betere" reden zijn dat zij de provincies willen behouden?
|
Wil VB de provincies ook afschaffen of vergis ik me?
|
Citaat:
Ooit 1 keer op gestemd, toen verried Bart De Graaier de Vlaming en hij is nu weer bezig. Nooit nog 1 stem op N-VA. |
Citaat:
Nochtans is het Vlaams Belang in drie van de vijf Vlaamse provincies de grootste partij. |
Citaat:
NOOIT stem ik nog N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is natuurlijk wel zo dat NV-A op Vlaams niveau ijvert voor de afschaffing van de provincies maar op provinciaal niveau voor de uitbreiding ... :lol: ... NV-A wil proberen schizofrener worden dan de groenen en roden van rood is het nieuwe groen 1 euro 40 aan de pomp en open grenzen stop nieuw- en hoogbouw ... ze zijn niet slecht bezig ...
|
Citaat:
Oost-Vlaanderen natuurlijker dan Waasland? Antwerpen natuurlijker dan Kempen? Lijkt op onzin, 404! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be