![]() |
Verhofstad de faillisementskampioen
[size=4]Het is Verhofstad gelukt!!!!!!![/size]
Hij heeft het Guiness Book of Records 2004 gehaald met de premier die verantwoordelijk is voor het grootste aantal faillisementen ooit in ons land. [size=4]Proficiat Verhofstad, u bent een echte kampioen.[/size] Citaat:
|
Hij vindt nochthans van zichzelf dat hij goed bezig is. Er zijn al 200.000 bananen bijgekomen. Ze smaken heerlijk.
|
Ik vraag me soms af hoelang zo´n type als verhofstadt zou funtioneren in het bv het drugmillieu.
|
Wie is Verhofstad? Ik ken alleen maar nen tist die VerhofstadT heet :) ...
|
Citaat:
|
Neen, maar het geklungel van onze politici en de nog steeds torenhoge belastingsdruk zijn toch wel goeie redenen om failliet te gaan.
[size=1]Ik heb het effe bekeken om zelfstandig een bijberoep uit te oefenen. Kan het beter blijven doen als hobby. Verdien ik er wel geen geld mee, maar heb ik ook geen rompslomp van een boekhouding en inmenging van allerlei ambtenaren in mijn leven.[/size] Ook de subsidies voor startende allochtonen, die om de 6 maand de eigenaar maar niet de uitbater van de nachtwinkel/kruidenier/telefoonwinkel/Pittatent veranderen zullen er iets mee te maken hebben? Subsidies krijgen om falliet te gaan, toffe regeling. |
Het aantal failissementen is op zich een nietszeggende parameter.
|
Citaat:
Er zijn genoeg beunen die een bedrijf opstarten en dan gewoon overkop gaan door incompetentie of niet genoeg voorbereiding. |
U kan toch zagen, nietwaar
We zijn een van de enige landen van de EU met een groei van de economie, we hebben een van de beste onderwijs-stelstels van de wereld, dan vind �*k het hoge aantal faillisementen niet zo erg hoor |
Citaat:
|
aha,
u bent van het moeilijk te overtuigen type! Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Jaja, de economie floreert als nooit tevoren. Voor sommigen toch... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je niet goed doorhebt wat ik bedoel. Hier worden gewoonweg conclusies getrokken die niet getrokken kunnen worden uit de informatie die meegegeven wordt. Werkeloosheid is er nog zo eentje. |
oh Tomb kom terug naar dit land en red het land voor het naar de haaien gaat...
|
Citaat:
|
de stand van mijne cholesterol is een veel betere graadmeter voor de gezondheid van mijne economie denk ik...
|
Citaat:
In een gezond bedrijfsklimaat worden meer bedrijfjes opgestart, wat automatisch ook meer faillissementen met zich mee brengt. Omdat ze nu eenmaal niet allemaal slagen in hun opzet. Ik ben de laatste om te beweren dat Belgie een gunstig investeerdersklimaat heeft. Ik ben al jaren weg. Maar om de liberalen te gaan verwijten dat dat klimaat hun schuld is, daar zou ik toch maar mee oppassen, want het zijn, met uitzondering van het VB, de andere partijen, die dat klimaat gemaakt hebben. |
Zou het in de USA al zijn doorgedrongen dat de VLD al 5 jaar aan de macht is en daarvoor ook al aan de macht is geweest ...?
|
Citaat:
Bovendien raad ik u aan eens te kijken naar de taille van de zuilen, en kom dan eens terug en zeg mij nog eens dat je in vijf jaar tijd iets kan veranderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be