![]() |
VB breekt Cordon ,PVDA terug achter Cordon.
Het kan verkeren zei Bredero.
Terwijl de PVDA na de vorige verkiezingen het Cordon had doorbroken in Zelzate en Borgerhout ,en het VB achter het Cordon bleef zitten, zijn de rollen nu omgekeerd. PVDA vliegt in Zelzate terug achter het Cordon en het VB breekt het Cordon in Ranst en Ninove. https://www.tijd.be/politiek-economi.../10569817.html "In het Oost-Vlaamse Zelzate hebben Vooruit, N-VA en CD&V een akkoord bereikt over een nieuwe coalitie. De PVDA, die de voorbije zes jaar mee bestuurde, maakt daar geen deel meer van uit." |
Het is een magere troost voor Bart.
Het doorbreken van het Cordon door het VB heeft hij niet kunnen tegenhouden, maar door zijn innige band met Rousseau is de PVDA terug achter het Cordon gevlogen. in Zelzate. |
Citaat:
Dat een boemerang van cordon tegen extreem in hun gezicht knalt Tja, als u buitenspel in voetbal invoert Dan is dit geldig voor beide speelvelden PvdA staat buitenspel door spelregels die links heeft bepaald en ABVV overal heeft verdedigd . Geen extreme partijen Bam, boemerang in het gezicht |
De Wever heeft met niemand een innige band. En al zeker niet met racistische homo.
De Wever heeft rode racist Rousseau nodig omdat hij het cordon sanitaire hanteert. Sindsdien is De Wever de redder van België voor de grootste haatpaal van dit forum. |
Citaat:
dat feit veroorzaakt hun innige band. Daarom ook dat Rousseau een grote bocht gemaakt heeft . Eerst had hij geen bezwaar tegen een lokale samenwerking met de PVDA ,onder druk van Bart heeft hij het geweer van schouder moeten veranderen en gaat Vooruit nergens met de PVDA samen in zee. "PVDA in Zelzate staat buitenspel, lijsttrekker reageert vol onbegrip:." https://www.hln.be/zelzate/pvda-in-z...eren~ae080957/ Die PVDA lijsttrekker van Zelzate heeft duidelijk nog niet veel politiek inzicht. |
Citaat:
|
Citaat:
nu veel meer achter het Cordon dan het VB. U hoeft dat niet in te zien maar dit zijn wel de feiten. PVDA zit in Vlaanderen nergens in een gemeentebestuur tot op heden en het VB zit al in het gemeentebestuur van Ranst en Ninove . |
Citaat:
Ik ben zelf een liefhebber van Grimbergen trippel, maar drink aub met mate. PVDA heeft nooit achter een cordon gezeten, kan er dus niet uitbreken, noch er terug in gestopt worden. Het cordon is taylormade voor racisten : enkel voor het Blok dus. |
Citaat:
|
Citaat:
maar wie nergens aan de bak komt , zit volgens mij achter het Cordon. |
Citaat:
In de politiek hoeft niemand achter een cordon te zitten. De kiezer heeft altijd gelijk. Het zijn de machthebbers die ongelijk hebben. Anders is het geen democratie! |
Citaat:
tegen een Vlaams gezinde partij en nu zit er een Belgicistische partij achter het Cordon en de Vlaamsgezinde partij is er uitgebroken. Zoals een Vlaams spreekwoord zegt, "Wie een put graaft voor een ander ,valt er zelf in" |
Citaat:
Ze maken of proberen de kiezer wijs te maken dat beide duivels zijn voor de democratie. En enkel om zelf aan de macht te blijven of er aan te geraken. |
Citaat:
aan de macht proberen te komen en er proberen te blijven. En om dat doel te bereiken zouden veel politici hun eigen moeder verkopen. |
Citaat:
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat het idee achter het cordon het uitsluiten van ondemocratische partijen was. Toch in theorie. Als je die theorie volgt, moet PVDA zeker worden uitgesloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moest maar eens een VB'er gedaan hebben ........ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be