![]() |
Stukken van mensen
Iedereen kent wel het programma " stukken van mensen"
Wat vinden jullie van dit stukje televisie? |
Interessante voorwerpen. Repetitief bied proces.
|
Citaat:
Mensen proberen zo veel mogelijk geld te halen uit een voorwerp dat ze kregen, vonden, kochten, erfden, ... Niets mis mee. Soms denk ik wel eens welke gek geeft zoveel geld aan zo'n voorwerp (de dealers moeten dat nog doorverkopen met (hopelijk voor hen) winst. Paul De Grande is een tijdje geleden in onze stad geweest om de waarde van "schatten" te schatten. Een zeer fijne man die het echt niet hoog in zijne bol heeft. |
Anique Roadshow op BBCFirst
Of Bargain Hunt BBCOne Natasha Raskin Sharp aan het woord Antique RoadShow die dure Omega Bovenstaande clip is best leuk, zeker de man zijn reactie... |
betalen die antiqairs belasting ?
|
Citaat:
Bij een particuliere verkoop is er geen btw verschuldigd ( denk ik ) Doch regelmatig zitten er mensen tussen die zelf handelaar zijn. Hoe ze het dan oplossen ? |
Citaat:
|
Nog nooit naar gekeken, dus geen mening erover.
|
Citaat:
De waarde is meestal: "wat de gek wilt geven." |
Geld moet rollen. In je laatste broek zitten immers geen zakken.
Je moet juist maar zien dat je niet vervalt in snobisme. Met mijn leeftijd durf ik niet meer binnen te gaan bij een antiquair. Ze vragen me om in de etalage te blijven staan. |
Stukken van mensen is in scene gezet. Ze bewijzen nooit dat de transacties effectief zijn afgehandeld. Ze geven nooit betalingsbewijs.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunstbezit in België belastbaar? Uitgelegd door KPMG België |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar actueel een Els van Doesburg-type: nog niet tegengekomen. |
Citaat:
Dan stijgt z'n waarde met 10 a 20 €. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be