Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Charles woeste en priester daens 2024 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273051)

MORPHEUS 29 oktober 2024 08:20

Charles woeste en priester daens 2024

Moet ik meer uitleg geven?

Begin 1900 werden arbeiders met ontslag bedreigd als ze voor de sossen of daens stemden
Bij de begrafenis van moeder daens werden namen genoteerd van arbeiders d?*e de plechtigheid bijwoonden

Verleden tijd ?

Nee

Zie izegem
Wat zelfverklaarde democraten daar doen is ongezien

Zie Ninove
Dreigen met de geldkraan dicht te draaien

Idem dito middelkerke

Priester daens draait zich in het graf

MORPHEUS 29 oktober 2024 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 10427384)
Moet ik meer uitleg geven?

Begin 1900 werden arbeiders met ontslag bedreigd als ze voor de sossen of daens stemden
Bij de begrafenis van moeder daens werden namen genoteerd van arbeiders d?*e de plechtigheid bijwoonden

Verleden tijd ?

Nee

Zie izegem
Wat zelfverklaarde democraten daar doen is ongezien

Zie Ninove
Dreigen met de geldkraan dicht te draaien

Idem dito middelkerke

Priester daens draait zich in het graf

Vraag

Iemand dit zich stelt bij syndicale sociale verkiezingen is wettelijk beschermd tegen zijn werkgever

Is dat ook zo bij andere, lees gemeente, verkiezingen?

Kan een werkgever voor het gerecht komen na de actie in izegem?

reservespeler 29 oktober 2024 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 10427392)
Vraag

Iemand dit zich stelt bij syndicale sociale verkiezingen is wettelijk beschermd tegen zijn werkgever

Is dat ook zo bij andere, lees gemeente, verkiezingen?

Kan een werkgever voor het gerecht komen na de actie in izegem?

Als de werknemer zich gehouden heeft aan de wetgeving, dan is hij ook beschermd. De meeste mensen die op een lijst staan doen dat niet of weten het niet. Ik heb het alvast altijd gedaan en heb het ook steeds tegen onze kandidaten gezegd dat ze het moesten doen.

MORPHEUS 29 oktober 2024 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10427393)
Als de werknemer zich gehouden heeft aan de wetgeving, dan is hij ook beschermd. De meeste mensen die op een lijst staan doen dat niet of weten het niet. Ik heb het alvast altijd gedaan en heb het ook steeds tegen onze kandidaten gezegd dat ze het moesten doen.

Bedankt voor de info

Ik vraag me af hoeveel zelfverklaarde democraten hier op dit topic voor struisvogel gaan spelen

Wat in izegem is gebeurd moet elke voorzitter van alle democratische partijen afkeuren
Een democratische partij heeft dit al gedaan
VBL

Sneaky 29 oktober 2024 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 10427398)
Bedankt voor de info

Ik vraag me af hoeveel zelfverklaarde democraten hier op dit topic voor struisvogel gaan spelen

Wat in izegem is gebeurd moet elke voorzitter van alle democratische partijen afkeuren
Een democratische partij heeft dit al gedaan
VBL

Ha, volgens die 'democraten' is het geoorloofd om fascistische methodologie toe te passen zolang het tegen de fascisten is. En zij zullen wel beslissen wie de fascisten zijn :silly::silly::silly:

Eens goed naar zichzelf kijken en aan introspectie doen is er niet meer bij. Kies een vijand, noem het fascisten en dan is alles geoorloofd. Simpel toch?

MORPHEUS 29 oktober 2024 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 10427401)
Ha, volgens die 'democraten' is het geoorloofd om fascistische methodologie toe te passen zolang het tegen de fascisten is. En zij zullen wel beslissen wie de fascisten zijn :silly::silly::silly:

Eens goed naar zichzelf kijken en aan introspectie doen is er niet meer bij. Kies een vijand, noem het fascisten en dan is alles geoorloofd. Simpel toch?

Samenvatting

Verklaar ukraine facistisch en val het binnen in de naam van de democratie?
Iets in die richting?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be