![]() |
[QUoslimsOTE=ingenious]een beetje last van grootheidswaanzin? je spreekt enkel voor jezelfd kerel.[/quote]
een naam als INGENIOUS das pas grootheidswaanzin, MVB heeft tenminste nog een betekenis Moslims Voorgoed Buiten. Ik spreek idd voor mezelf en de miljoenen andere europeanen die zo denken. Als gij uw wilt onderwerpen aan hen, mij niet gelaten. T'zijn mensen als gij die het kalf eerst laten verdrinken en achteraf komen janken. |
Citaat:
sjiek trouwens dat jij zo vel europeanen kent, dat je in hun naam kan spreken. ik ben trouwens zo ingenieus dat ik kan quoten. nu jij nog hé. |
Citaat:
Teveel willen ironisch overkomen = is een vorm van onzekerheid&onverschilligheid en met zulke mensen zijt ge niets, die draaien mee met de wind. Soms moet je durven standpunten innemen en er 100% achter staan. Aan u de kenner van ironie, om uit te maken of dit ironisch bedoeld is ;-) |
ik ben trouwens zo ingenieus dat ik kan quoten. nu jij nog hé.[/quote]
Over pretentie gesproken, waarschijnlijk een moslim of een moslim bewonderaar.;-) |
:-o Das toch het eerste wat een mens doet;-) k'zie ook dat ge bijna 24/24 op uw peeceetje zit.Waarschijnlijk meerdere geniouses of een zielig leven :-) .
Mvg, In afwachting van uw antwoord verblijf ik ; MVB |
ben ik al aan het beteren Mr Ingenious:rofl:
|
Citaat:
|
:sleeping:
|
Citaat:
|
[quote=ingenious]jij trekt wel snel conclusies hé. nou ja, moet jij weten. ik vind het nog wat te vroeg om al familiair te worden en je te vertellen over mijn leventje.[/QUOTE]
Conclusies heb ik idd getrokken en terecht.:lol: |
[quote=MVB]
Citaat:
allez, het was even leuk, maar nu tijd om terug on topic te gaan denk ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hadden ze die twee man met veel vlees aan het bot niet te eten kunnen geven aan die overlevenden ?
Axelle Red niet as het kan, want die hoor ik te graag zingen... |
Citaat:
|
Citaat:
dit is wérkelijk waar, hilarisch. Trouwens, iedereen die vijf minuten nadenkt weet meteen vanwaar de nick "ingenious" komt - niets pretentieus aan, eigenlijk. By the way: waarom ben je een moslim als je zegt dat je kan quoten? Ik vat het niet. |
Omdat moslims de godganse dag uit de Koran lopen te quoten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be