![]() |
Speciale toestand coalitievorming Willebroek
Eén man, die nogal islam-gericht en hamas-lover is, blokkeert de boel.
Als ik het goed samenvat: - er zijn maar drie partijen die zetels binnen gesleept hebben. Nva de grootste, dan een kartellijst, en dan het Belang. - de "oud"-burgemeester wil wel samengaan met dat kartel, maar daar zit één verkozene die het nogal bont gemaakt heeft, en dat is voor hem een no pasaran. Terwijl die kartellijst de hamas-lover niet wil lossen. - vraag is: gaat het uitdraaien op een coalitie nva-belang? https://www.gva.be/cnt/dmf20241029_92980076 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241022_93244669 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allebei dimmen, één partij moet de anderen niet gaan vertellen wat ze wel of niet moeten. En anders kunnen de plaatselijke NVA’ers maar ern kamikazeke doen en met VB samengaan. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook hier zou ik graag hebben dat de plaatselijke NVA voor VB kiest. Alleen maar om ze bij de nationale NVA zien buiten te vliegen. :lol: |
Citaat:
Niks met het VB te maken. En of die mus nu leeft of niet, het leedvermaak is telkens weer heerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me een goeie zaak. Dat soort uitschot hebben we niet nodig in Vlaanderen. |
Citaat:
Het zijn niet enkel de Belgicisten die iemand achter een Cordon mogen steken. |
Citaat:
Succes toegewenst. |
Citaat:
Maar ja, een islamitische haatzaaier op een Vooruit lijst is natuurlijk uw grote vriend... |
Citaat:
De Blokker, dat is de vijand. Het verschil tussen die twee categorieën blijkt écht moeilijk te zijn voor Blokkers... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is over and out met jouw blauwe tweedekeuzemormeltje. Het verschil tussen die twee zien is te veel gevraagd voor omhoog gevallen haatpanda's. |
Zou dat te verteren zijn:"Ik verkies Vlaams Belang boven Hamas", of zou de Goegemeente toch nog beginnen steigeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed lezen is een voorwaarde voor alle Belangers die ergens in een bestuursfunctie willen komen. En dingen voorbereiden. Geen EmSie Kensie dingen en zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be