![]() |
Hellhole Antwerpen
Een mens blijft daar tegenwoordig best weg. Het wordt daar precies nog erger dan in Brussel. We zullen dat eens moeten vertellen aan Trump want volgens mij weet die dat nog niet:-)
Nu ja langs de ene kant een war on drugs voeren en langs de andere kant feesten organiseren rond een van de meest schadelijke en gevaarlijke drugs is uiteraard hypocrisie ten top en ronduit belachelijk Zuipen dan maar.....:cheer: Dus t'ja eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar. https://www.hln.be/hoogstraten/taxic...lmen~a1eb8096/ |
Edit
|
Daders opsporen en op een ordentelijk manier duidelijk maken dat zulke toestanden niet aanvaardbaar zijn.
En die misdaad, was dat nu onder verderfelijke Duitse invloed, of met een poedersnorretje, het blijft een misdaad. |
Al eens over de grenzen gekeken ?
In alle steden, groot en klein, neemt de drugscriminaliteit angstwekkend toe. Dat ga je echt niet stoppen door wiet te legaliseren. |
Citaat:
Legaliseren heeft dat ook niet wat te maken met het deels afnemen van de grote verdiensten/winsten aan de drugtrafiek? |
Citaat:
Maar wiet legaliseren is zeker geen slechte optie. Dan heb je alvast minder recidivisten, en voor zover ik weet is wiet maar zeer zelden een methode om een agressief persoon uit het hok te trekken. En verbied wietplanten maar eens te groeien. |
Citaat:
Misschien kunnen we die producten gewoon ter experiment eens illegaal maken en dan eens kijken wat de effecten zijn ? Zou de criminaliteit toenemen ? Wat denk je ? |
Nergens voor nodig natuurlijk.
De bombastische plaza's van Brussel zijn natuurlijk zoveel indrukwekkender. :-D https://www.youtube.com/watch?v=PWWIkp93RAg Hier, een update'je over Duitsland; Krefeld. Alles failliet. |
Citaat:
Niet met een klassieke straf in ieder geval want toen ik het over klassieke straffen had kwam u al gauw met: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vertel me eens: wat is een 'ordentelijke straf' in dit geval? |
Waarom heet deze draad "Hellhole Antwerpen" terwijl de feiten zich blijkbaar afspeelden in Hoogstraten?
|
Citaat:
Brussels is a hellhole, but Belgium really is a beautiful city. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denkt u overigens dat mijn voorstellen 'ook niet werken'? Ze zijn in ieder geval al veel makkelijker in te voeren dan uw voorstellen. De wetten zijn er al, enkel de straffen dienen aangepast te worden. Waarom denkt u dat 'strenger' of 'langer' straffen niets uithaalt? Maar waarom vertelt u niet gewoon wat u bedoelt met "op een ordentelijke manier duidelijk maken dat zo'n toestanden niet aanvaardbaar zijn"? Dat was gewoon een simpele vraag hoor. |
Antwerpen, Brussel, Gent, Kortrijk…..
Gewoon wegblijven. Mij zien ze daar niet meer. |
Citaat:
Aalst....Dendermonde.....Hoogstraten....Halle....N inove ? Ook te mijden. Waar kan je nog heen ? Ergens diep in de Ardennen ? |
Citaat:
Ik zie het probleem niet hoor. Wij rijden regelmatig een dagje naar Antwerpen, Brussel, Hasselt of Gent. En daar heb ik nog nooit spectaculaire dingen meegemaakt. Of kom, in Antwerpen kreeg ik ooit een donkere Leffe omdat de Chimay op was maar verder... Je kan natuurlijk altijd pech hebben maar in het eerste het beste boerendorp kan je ook door een tractor overhoop gereden worden dus paniek in onze steden is volgens mij nergens voor nodig. Als je er woont is dat natuurlijk misschien iets anders. Dan zit je er dag in, dag uit middenin en dan wordt de kans natuurlijk veel groter dat je met problemen geconfronteerd wordt. Maar als dagjestoerist? Bang zijn om naar Antwerpen te gaan? Naaah.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu kan je volgens mij even goed pech hebben in een boerengat dan in het Centrum van een grote stad. Toch valt het volgens mij in gans BE nog wel goed mee ......en als Trump de echte Hellholes wil beleven blijft hij best in zijn VS daar gaat geen week voorbij of een complete gek knalt daar een halve school neer....dus van hem hebben we zeker geen lessen te krijgen. Ik was al paar keren in de VS en ik voelde me er een pak minder veilig dan in de EU. Veel troosteloze buurten. En al bij al .....vroeger gebeurden er ook wel rare dingen maar groot verschil is dat we het toen veel minder wisten. Je had je krant en het nieuws van 20 uur. Dan was het wachten op de volgende krant :-) Nu wordt je binnen de minuut verwittigd wanneer er ergens in Sydney iemand zijn kat is verloren gelopen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be