![]() |
VRT gebruikt nog zwarte piet
Vandaag in het radio VRT nieuws
Vooruit zou de zwarte piet toegeschoven krijgen, leest de nieuwsverslagever ons voor Mag dat nog ? Is dat woordgebruik in de woke wereld nog tolereerbaar? |
een neger die Piet heet is een zwarte Piet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het dansend konijn de matrakken zwaaier lazarus van de wetstraat en nu de zwarte piet nog voor 6 december |
Citaat:
|
De zatlap heeft de formatie van een federale regering volledig gesaboteerd. Ik hoop dat er een rechts-liberale regering komt met NUL sociale programma's. En dan is dat allemaal dankzij Rousseau.
Over VB wordt weer niet gesproken. Maar daar wil CDenV toch nooit mee samenwerken tenzij ze bepaalde programmapunten schrappen die VB nooit zal schrappen. En de rest van de Walen wil niet met VB ongeacht wat er in hun programma staat. Flapoorke Van Grieken ligt er niet wakker van. Oppositie doet hij het best. |
Citaat:
Vooruit eruit Supernota zonder vooruit accenten Mocht ik van grieken zijn Supernota bekijken en gedoogbeleid voorstellen in ruil voor wat accenten Naar voorbeeld Nederland Werkt dit niet Stop de onderhandelingen N-VA kruipt in loopgraven tot nieuwe verkiezingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien wilt ge wel mijn muse worden voor de inspiratie? Ge kunt 10% van 't vlees houden op volle maan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oooh neen!!! “Zwarte piet” is een anti-inclusiviteits terminologie. “How dare you!!!” You should be hanged, drawn and quartered!!! :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Zoals ik vorig jaar al schreef in een Sinterklaasdraad is Zwarte Piet (zijn 'knecht') een demon volgens de verhalen. Het demon draagt als naam: Krampus
De Sint zelf komt uit Myra/Turkije... Leg dat eens uit an de kinderen... :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be