![]() |
Vrouwencollectief protesteert in ondergoed
De vrouwen protesteren opdat in Iran een vrouw in ondergoed is opgepakt.
Ik vraag me af hoeveel van die protesterende vrouwen eigenlijk moslima's waren ?? Want uiteindelijk zouden het toch net zij zijn die het in hun ondergoed moeten opnemen voor hun zus in Iran:roll: https://www.bruzz.be/actua/samenlevi...ade-2024-11-12 |
Amaai.
De visuele kwaliteit van 't ondergoed is er niet op vooruit gegaan precies. Om te beginnen: veel te veel textiel. In mijnen tijd hadder ze er blijkbaar wat meer geld voor over om minder textiel te tonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor sommigen is zowel hoofddoek als vormloze tent/overgooier meer aangewezen. Kwestie van smaak van de observator. |
Citaat:
Wat een naieve bende weeral:| |
Ik stel voor om voortaan alle betogingen en demonstraties verplicht in ondergoed te laten plaatsvinden.
|
Citaat:
Daarom stel ik voor, dat enkel knappe meisjes in ondergoed mogen protesteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we nu eens een geloof beginnen, waarin we hoofddoeken niet langer nodig achten maar de dames wel in een doorschijnend niemendalletje moeten rondlopen.
Ik gooi het maar in de groep he, voor als ik aan mijn versie van de bijbel begin. Hoofddeksels etc. heb ik al in de ban gedaan. ah en vasten ook, mijn geloofswereld is veel toffer voor de bourgondische mens. |
Citaat:
|
Een man zal een hek bouwen om de wolf buiten te houden.
De vrouw zal dat hek kapotmaken omdat ze gelooft dat het daar staat om haar binnen te houden. De wolf zal dan komen en beiden aanvallen. Yep,dat heb ik helemaal zelf ergens op het www gevonden en beschrijft p e r f e c t waarom "het westen" voor onze ogen verdwijnt.....letterlijk..... Waarmee dit draadje begon,de komplete illusionaire ZEVER over IEMAND ANDERS vrouwenproblemen waarover uiteindelijk,jawel,mannen ,dan zouden moeten ruzie zoeken met andere mannen ver weg die echt wel hun eigen problemen hebben....het is ongelofelijk....Laat ons met EUROPA bezighouden...en wie dat niet wil pakt zijn pakje samen en vertrekt naar waar de te bestrijden en beprotesteren problemen zijn....:evil: (en doe toch maar wat kleren aan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de meeste mannen zou een integraal Ku-Klux-Klan-uniform verplicht moeten zijn, met inbegrip van een elektronische wurghalsband die vanop een veilige afstand kan worden bediend. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be