Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   '' Verdraagzaam'' links aan het werk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273139)

daiwa 14 november 2024 13:13

'' Verdraagzaam'' links aan het werk.

Dat gespuis laat zich weer eens kennen.

Citaat:

Beelden tonen hoe vandalen hoofdkwartier Vlaams Belang bestormen en in brand willen zetten.

https://www.hln.be/brussel/beelden-t...tten~a9cf99e6/

Skobelev 14 november 2024 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10434890)

In schieten godverdomme

Onzijdig 14 november 2024 14:03

Na hun zogenaamde administratieve aanhouding mogen ze naar huis met de boodschap: nie meer doen hé.

Der is er daar ene bij die poogt de boel in brand te steken, dat is brandstichting bij nacht: = hof van assisen.

Vette Pois(s)on 14 november 2024 14:05

vuiligheid

Xenophon 14 november 2024 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10434913)
Na hun zogenaamde administratieve aanhouding mogen ze naar huis met de boodschap: nie meer doen hé.

Der is er daar ene bij die poogt de boel in brand te steken, dat is brandstichting bij nacht: = hof van assisen.

Denk je dat dit iets zou uithalen?

Denk terug aan hoe heet hij ook alweer, diegene die mee achter de bomaanslagen op Zaventem enz zat. In Frankrijk veroordeeld, hier voor Assisen verschenen en hij werd schuldig verklaard wegens terroristische moordaanslagen maar niet gestraft. "Hij was al zwaar gestraft in Frankrijk" was de uitleg van het hof...

Xenophon 14 november 2024 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10434899)
In schieten godverdomme

Eerst als ze dat tegen de Belgicistische partijen doen.

Anselmo 14 november 2024 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10434890)

Ze deden toch maar wat ze altijd beloofden te doen : een "warme" maatschappij creëren.

Anselmo 14 november 2024 15:03

-

daiwa 14 november 2024 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10434922)
Eerst als ze dat tegen de Belgicistische partijen doen.

Het is opvallend (alhoewel) dat geen enkele politicus van de andere partijen die zaken veroordelen.
De Croo heeft dat juist wel gedaan in het parlement op aandringen van Barbara Pas.

Waarschijnlijk tegen zijn goesting maar hij kon niet anders.

wagner.666 14 november 2024 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10434946)
Het is opvallend (alhoewel) dat geen enkele politicus van de andere partijen die zaken veroordelen.
De Croo heeft dat juist wel gedaan in het parlement op aandringen van Barbara Pas.

Waarschijnlijk tegen zijn goesting maar hij kon niet anders.

En hier blijven ze ook weg de Panda's en dade en dalibor en consoorten, nu van dat tuig weten we dat het op de koop toe lafaards zijn.

Dadeemelee 14 november 2024 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10434991)
En hier blijven ze ook weg de Panda's en dade en dalibor en consoorten, nu van dat tuig weten we dat het op de koop toe lafaards zijn.

In draden waar men oproept tot moord wil ik mij niet mengen.

daiwa 14 november 2024 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10435028)
In draden waar men oproept tot moord wil ik mij niet mengen.

Jij was niet aanwezig in de draad waar Panda dat deed?

Dadeemelee 14 november 2024 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10435041)
Jij was niet aanwezig in de draad waar Panda dat deed?

Ik ben zo geen flauwe zeveraar die zo’n flapuit uitspraken ga rapporteren.
Laat staan dat ik er jarenlang huichelachtig verontwaardigd over zit te lullen. :lol:

Zipper 14 november 2024 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10435077)
Laat staan dat ik er jarenlang huichelachtig verontwaardigd over zit te lullen. :lol:

Oproepen tot moord noemt gij een "flapuit uitspraak" ??

Verbaal (oraal) zou ik dat nog kunnen beamen (slip of the tongue). Over wat iemand neerschrijft of tikt, is er nagedacht.

DewareJakob 14 november 2024 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10435111)
Oproepen tot moord noemt gij een "flapuit uitspraak" ??

Verbaal (oraal) zou ik dat nog kunnen beamen (slip of the tongue). Over wat iemand neerschrijft of tikt, is er nagedacht.

Als, zoals Panda, die het keer op keer opnieuw heeft over elimineren met alle mogelijke en onmogelijke middelen, de mensen van het VB ontmenselijkt. Methoden voorstelt waar een rasechte nazi van verbleekt, kan je niet meer spreken van:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10435077)

Dan maak je je mee schuldig aan goedpraten van wat eigenlijk een oproep tot massamoord is. Intussen zie ik geen veroordeling van de linkse agressors. Daarmee wordt er in de lijn van andere opmerkingen de hoogste graad van hypocrisie bereikt; proficiat, toch iets waar je goed in bent: consequent hypocriet. Linkse verdraagzaamheid? laat me niet lachen.

quercus 14 november 2024 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10434914)
vuiligheid

Bedwantsen!

Herr Flick 14 november 2024 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10435132)
Bedwantsen!

Dat zijn edele dieren , vergeleken met dit uitschot.

"democraten". ...

Dadeemelee 14 november 2024 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10435130)
Als, zoals Panda, die het keer op keer opnieuw heeft over elimineren met alle mogelijke en onmogelijke middelen, de mensen van het VB ontmenselijkt. Methoden voorstelt waar een rasechte nazi van verbleekt, kan je niet meer spreken van:
Dan maak je je mee schuldig aan goedpraten van wat eigenlijk een oproep tot massamoord is. Intussen zie ik geen veroordeling van de linkse agressors. Daarmee wordt er in de lijn van andere opmerkingen de hoogste graad van hypocrisie bereikt; proficiat, toch iets waar je goed in bent: consequent hypocriet. Linkse verdraagzaamheid? laat me niet lachen.

Ik heb het niet over Pandareus.

Sneaky 15 november 2024 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10434921)
Denk je dat dit iets zou uithalen?

Denk terug aan hoe heet hij ook alweer, diegene die mee achter de bomaanslagen op Zaventem enz zat. In Frankrijk veroordeeld, hier voor Assisen verschenen en hij werd schuldig verklaard wegens terroristische moordaanslagen maar niet gestraft. "Hij was al zwaar gestraft in Frankrijk" was de uitleg van het hof...

Dat zit wel wat anders in elkaar dan dat je denkt. Pak me niet op de jaartallen, maar dit was wat hoe de experts het uitlegden.

Hij had reeds een andere veroordeling in België voor 40 jaar effectief, maar voor een lagere rechtbank. De straf die ze hier konden eisen was max 20 jaar, maar een straf van assisen doet straffen van lagere rechtbanken teniet. Dus, door een straf te eisen zou hij strafvermindering krijgen. Zeer goed uitegelegd in podcast van het nieuwsblad moest je ge-interesseerd zijn.

Xenophon 15 november 2024 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 10435314)
Dat zit wel wat anders in elkaar dan dat je denkt. Pak me niet op de jaartallen, maar dit was wat hoe de experts het uitlegden.

Hij had reeds een andere veroordeling in België voor 40 jaar effectief, maar voor een lagere rechtbank. De straf die ze hier konden eisen was max 20 jaar, maar een straf van assisen doet straffen van lagere rechtbanken teniet. Dus, door een straf te eisen zou hij strafvermindering krijgen. Zeer goed uitegelegd in podcast van het nieuwsblad moest je ge-interesseerd zijn.

Het is dus nog straffer.

Het stond dus op voorhand al vast dat hij geen straf zou krijgen, heel de Assisenprocedure was enkel een dure grap.

En niet voor het één of ander, maximum 20 jaar voor hoeveel vermoorde en verminkte mensen tijdens die aanslagen? Dat alleen al is een Belgische farce.

Jij komt dat dan nog in volle ernst vertellen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be