![]() |
In hoeveel landen heb jij seks gehad ?
Nu we de Mexicaanse awkward-seks van Britt en Jonas uit Blind Getrouwd hebben gehad is de vraag actueler dan ooit
ik blijk nog nooit seks te hebben gehad in Luxemburg. Ik ben er nog niet uit of dat een goede of slechte zaak is. Ik ben er als hetero vrij zeker van dat het goed is dat ik nog nooit seks heb gehad in Vaticaanstad. |
Ik ben meer een fan van de 'met uit welke landen afkomstig' heb je al seks gehad ...
|
Om zelf maar te antwoorden.
België Nederland China Japan Italië Spanje Griekenland Zuid-Afrika Zambia Algerije Zweden Australië |
België
Nederland Zweden Tjechië Frankrijk Duitsland Luxemburg Verenigde Arabische Emiraten Verenigd Koninkrijk Ierland Rusland Hongarije Oostenrijk |
In bijna alle landen.
|
ge zijt precies al veel op reis geweest.
|
Citaat:
|
Niettegenstaande de wereld rond is poept men toch in alle hoeken en kanten.
|
In gemeenten gelijk de Koewacht, kunt gij in Holland poepen en uw Vrouw in Vlaanderen en toch in hetzelfde bed liggen.
|
Citaat:
Niet in Baarle Hertog noch in Baarle Nassau... |
Citaat:
In Baarle-Nassau telt dat dubbel he! :lol: De keuken kan in Belgie liggen en de slaapkamer in 'Olland :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al verschillende keren in Baarle-Nassau geweest. Het politiebureau heeft daar 2 deuren! 1 voor de Belgen en 1 voor de 'Ollanders :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex hebben is dat enkel neuken?
Een blowjob in een vliegtuig op weg naar Bulgarije telt dus niet? :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Poepen doe je met 2 of meer. Eenmaal meer dan 4, is het orgie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be