![]() |
Prins Laurent en de sociale zekerheid.
In de kranten lezen we dat prins Laurent geen recht heeft op de sociale zekerheid, hij is daar heel boos om. ( Hij verwijst naar het migrantenbeleid )
De man krijgt jaarlijks 388000 euro ( dat is meer dan 1000 € per dag ) woont gratis in een sjieke villa te Tervuren enz... Voorstel: geen dotatie meer, ga werken voor uw boterhammen. Huur betalen voor uw woonst en ge krijgt recht op SZ met pensioen volgens de aantal gewerkte jaren. Iemand bezwaar? |
werkt hij niet meer bij KINT ?
|
En ik dacht gelezen te hebben dat hij naar Italië wilde verhuizen?
Prins Laurent wil naar Italië verhuizen en dubbele nationaliteit aanvragen: “Ik wil mijn dromen waarmaken” Dus gaat hij hetzelfde doen als al diegenen die hier met bootjes komen aangevaren, dubbele Nationaliteit??? :roll: p.s. Prins Laurent stapt naar gerecht om toegang te krijgen tot sociale zekerheid ![]() Op de lange duur ga je die mensen die hem een clowneske figuur vinden nog gelijk geven. 8O |
![]() |
Er is al een draad over geweest. Mijn gedacht blijft hetzelfde: als werklozen recht hebben op sociale zekerheid waarom de Lorre dan niet?
|
Als zelfs migranten beter behandeld worden..
Wat een mensonterende situatie.. arme Laurent.. :-( |
Citaat:
Al heel uw leven zoveel geld toegestopt krijgen zonder er ne kloot voor te moeten doen.. en dan nog niet eens recht hebben op sociale zekerheid en een huizeke van 't ocmw.. schrijnend eh.. :-( |
Is hij wel ingeschreven bij de VDAB? Of hoe heet dat in Brussel?
|
Citaat:
En dat is praktisch heel vervelend uiteraard: je gaat naar de dokter, apotheek, ziekenhuis,… Het eerste wat ze je vragen is je mutualiteit. Wat als je er geen hebt? Nummer credit card? |
Monseigneur nadert de leeftijd waarop hij,zoals generatiegenoten (moi :oops: ) zijn vervroegd pensioen aan het inplannen is...
helaas,helaas,nobless oblige dat hij eigenlijk niet met pensioen kan gaan maar tot zijn laatste snik de zware verantwoordelijkheden van het blauwe bloed zal dragen...... En hij heeft geen andere inkomsten dan die schamele bijdragen die grotendeels in zijn madam,zijn kinderen en zijn stulpje verdwijnen.... Het is op zestigjarige leeftijd een beetje LAAT anders nog aan een soort carrierewending te gaan werken...Boswachter in Libie zit er,luidens betrouwbare bronnen,ook niet in wegens technische omstandigheden... :-( |
Een DKV hospitalisatieverzekering, familiaal, alle kosten gedekt kost voor 4 mensen in dezelfde categorie als monseigneur, €6K per jaar.
Inclusief tandarts. |
Citaat:
En hij wil ervoor betalen, maar het kan blijkbaar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
niet alleen voor hem maar ook voor zijn vrouw en kinderen. Ik vind dat niet meer dan terecht. Uiteindelijk is hij wel gevechtsduiker geweest in onze trotse marine he, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom, het is niet als je dat brevet op papier hebt dat ge het in de praktijk kunt. Wendy van Wanten is wel eens met hem van de grond gegaan maar hoger dan één meter zal het niet geweest zijn. Ze heeft er wel een Mercedes van 2,3 miljoen bef aan overhouden. + ? ... Hoe was dat lieke van de Strangers... Mijn dotatie is groot maar de ziekekas is groter.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
We gon prins Laurent toch niets in de weg leggen zeker?
Geef hem wat hij vraagt. |
Prins Laurent for President! Dan is alles opgelost.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be