![]() |
Sudden Death na vaccinatie. "De meest gecensureerde studie".
Most Censored Paper on Earth: The Lancet-Censored “Sudden Death” COVID-19 Vaccine Autopsy Paper Has Been Peer-Reviewed and Published
Of het over de meest gecensureerde studie gaat weet ik niet, maar dat er censuur geweest is om mensen aan te zetten tot vaccinaties en om mogelijke positieve werkingen te overdrijven en negatieve weg te moffelen lijkt me voor de hand liggend. Blijkbaar heeft het publiek geen recht op duidelijke en open informatie maar dient het gemanipuleerd te worden om het gewenste gedrag te stellen. Ik ben benieuwd of het RFK jr. lukt om dat potje open te trekken. Het gaat over mogelijk het grootste en dodelijkste schandaal van de eeuw. |
Ik ben nog steeds aan't wachten op de miljarden doden door die vaccinaties.
Binnen 50 jaar zal het cijfer gekend zijn. Of we dan die gedistilleerd water peperdure placebo's nog kunnen aanwijzen als doodsoorzaak, is een ander verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ook de periode tussen vaccinatie en overlijden bij een ouder van een vriend van me, oud maar gezond en fietste nog elke dag. Boem, opeens is die dood. |
Citaat:
We hebben nog steeds oversterfte, 4 jaar na COVID, normaal gezien zouden we ondersterfte moeten hebben na een pandemie. |
Waarom maken ze nu reclame voor vaccinatie tegen longonsteking maar niet voor corona?
Als ze dan toch zo veilig en effectief zijn, waarom nu niet oproepen tot vaccinatie? Zijn er intussen genoeg gestorven om het nog als veilig te kunnen verkopen? Massamoordenaars!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
't Had dus een pak sneller mogen gaan, maar de teller loopt. I'm bidin' my time. https://www.youtube.com/watch?v=o7z5M4ZjMNU |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het tekort in de pensioenkas moest toch al opgelost zijn [/alu hoedje] Ik hoor daar niets van. Wat ik wel gehoord heb is dat steeds meer gepensioneerden gaan werken. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
https://forum.politics.be/showthread.php?t=256862
Zeldzame bijwerking Pfizer vaccin: Plotselinge dood. Topic uit 5 januari 2021, 13:40. Ik begrijp inderdaad het gebrek aan communicatief inzicht niet van onze propagandisten, om mensen in WZC eerst gaan te vaccineren, terwijl we allemaal weten dat die dood vallen als vliegen, ook al doet men daar niks. Het is de job van een WZC normaal gezien. Op puur communicatief vlak is het toch van de pot gerukt om willen te tonen dat iets "veilig" is en het gaan toe te passen op mensen die vanzelf dood vallen. Uiteraard gaat men de associatie maken he ! De propagandisten hebben ons nu al 10 maanden getrained om zotte verbanden te zien, zoals winkels opendoen en WZC doden de dag daarop. Dit verband gaan we dan toch niet missen ! Citaat van Patrick VE van 3 Koningen 2021. |
Citaat:
|
Citaat:
af en toe... Ze hebben een hele week in april reklame gemaakt. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal nog wel antibiotica en chemo pakken, maar ze moeten mij met niets meer injecteren. En ik leef in constante waakmodus omdat er genoeg plebs is dat die fascisten nog serieus nemen. Wacht tot er een echt killervirus komt, of die fascisten een nieuw vijandsbeeld verkopen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be