![]() |
Carwash tot 3000 euro
Uiteraard zie je daar alleen Mercedessen en Range Rovers want wie betaalt die decadente zever weeral.....natuurlijk de belastingbetaler want ik ben er al meer dan van overtuigd dat dat allemaal bedrijfswagens zijn waarvan de 'onkosten ' mogen worden ingebracht.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241119_96216267 |
't Ruikt hier weer een beetje naar afgunst...
|
Citaat:
Hier een beetje verderop zit er ook zo eentje. Doe daar je auto binnen en je krijgt hem terug alsof hij recht uit de fabriek komt. Je bent hem dan ook wel een paar dagen kwijt. Wat het daar kost weet ik niet maar als ik de tijd alleen al tel (pakweg minstens €50 per uur) en daar de producten nog bij moet rekenen ga je ook al snel in dezelfde prijscategorie zitten denk ik. Soit; bij zo'n bedrijven dekt de naam 'carwash' al lang de lading niet meer. Ik ga er mijn geld niet aan spenderen maar als anderen dat wel willen... Ieder zijn ding. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier in de buurt is er ook zo'n bedrijf : wassen + steamcleaning interieur + simoniseren : 200€, is één vd vele opties. |
Citaat:
Als die klanten dat morgen privaat moeten betalen en niet mogen inbrengen zullen ze zel snel naar een gewone carwash gaan. Nu niks mis mee ze doen niks illegaals. Mijn 911 is bijna 40 jaar oud en nog mooier als nieuw. Ik heb die altijd zelf gepoetst. Maar pas op....uw auto op straat kuisen mag niet meer8O Was vroeger nochtans de zaterdagse bezigheid van alle mannen in de straten.:-) |
Citaat:
die kuisen in t echt misschien 20 auto's op nen dag waar ze er 100 factureren, Vadertje staat laat dat toe, want ze vangen de BTW daarop en achteraf wat belastingen. Die gasten die miljoenen met coke verdienen, kopen uiteindelijk een massa pitta's , carwashbeurten en knipbeurten bij "kappers" waar nooit iemand zit. (weet ge hoeveel pitta's ge moet verkopen om met 5 man personeel in zo een kot te staan en met ne Mercedes AMG te kunnen rijden.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de kapper hoorde ik prijs maken voor een jong vrouw, kleuring en weet ik wat nog allemaal: 300 euro. Ik betaalde 30 euro. Ze zag er natuurlijk wel stukken beter uit dan ik. :lol: Voor mijn wandelschoenen die hopelijk vijf jaar of langer mee gaan betaalde ik 300 euro.
|
Als ik morgen mijn auto bij een "detailing" bedrijf binnensteek en die voor €5000 als nieuw terug krijg, is dat zeer goed gedaan van die jongens en is dat eerlijk verdiend.
Vooral het interieur heeft ferm afgezien. Een paar verbouwingen mee gedaan, een paar keer een ligfiets maat groot erin, een hele hoop robot wars events, enzoverder. Eneuh, ik krijg elke maand, bovenop mijn fietsvergoeding, €15 carwash vergoeding, da's toch vrolijk €180 proper in't handje. |
Die speciale waxen/coatings kunnen erg duur zijn. En bij een handwas betaal je uiteraard het uurloon.
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: ![]() |
Citaat:
|
Met wat entertainment mag het iets meer kosten
https://www.flickr.com/photos/gridview/8087119190 En wij van Oilsjt zijn daar goed in… https://www.nieuwsblad.be/cnt/gu11uvep5 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be