![]() |
Het sneeuwt.
En er ligt al een aardig laagje ook.
|
Citaat:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff shit ook nooit goed bij dade |
|
O, wat flauw.
|
Gezien de non-conformiteit met de declaraties van de opeenvolgende klimaatconferenties declareren wij de dadeemelee-sneeuw als illegale substantie op openbare terreinen
. Gezien zich dus onwetmatige omstandigheden dreigen voor te doen dienen passende maatregelen genomen te worden Call Greta! :magniet: |
Ik heb onderweg hier en daar wat poedersneeuw gezien, en wat ijsplekjes. En VEEEEEEEL zout.
Was een beetje fris om te fietsen, dat wel. |
Vol blijde verwachting de rol opgetrokken ... geen sneeuw te zien :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zondag geven ze op het kmi 17°C |
Citaat:
|
Eerste winterkou in aantocht: zo kom je warm de winter door
Eerste winterkou in aantocht: zo kom je warm de winter door
Vorige maand konden we nog genieten van een late nazomer, maar nu staat de winterkou toch echt voor de deur. Hoe zorg je ervoor dat je lekker warm blijft, zowel binnen als buiten? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20241118_95727551 |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Hagel ja, veel hagel en koude tenen.
![]() |
Citaat:
En dan reageer ik soms: "Echt? Dat wist ik niet." Of: "Proficiat" |
Citaat:
|
Misschien is het soms mooi maar in 'ons' land is het vrij snel pulp en vuiligheid.
U weet dat u uw straat moet kuisen voor de deur, zout kopen, het gevaar voor die mensen die 's orgends uit werken moeten en met de wagen de baan op moeten. De sneeuwvakantie die ik ooit gedaan heb in Kitzbühel Oostenrijk was leuk. :lol: p.s. Als iemand uitglijdt op je stoep kan je opdraaien voor de kosten. Is strooien met keukenzout voldoende? Dus:weg met die rotooi... Wagen aangetast door het zout, regelmatig kuisen??? Lastig voor vliegtuigen...gevaar... |
Wie krijgt gelijk, de Amerikaanse of Europese weercomputer, sneeuw of geen sneeuw tegen het einde van de week, krijgen we winter of niet ? Plaats hier uw gokje.
Ik hoop op sneeuw en winter maar vrees en gok op grijs en miezer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be