Akkersloot |
4 januari 2005 19:01 |
"Intercultureledialoog.be" verwijdert direkt mijn topic
Waarschijnlijk hebben jullie als leden van dit forum ook een PM ontvangen om deel te nemen aan het forum van "interculturele dialoog.be".
Onder het subforum “Je hebt er voor gekozen om je religieuze of filosofische overtuiging kenbaar te maken in het dagelijks leven. Krijg je daar respect of kritiek voor?” heb ik gezien mijn ervaringem met mijn anti-islam standpunt de volgende topic/poll geplaatst.
Topic/ Poll
"Ook mensen die ronduit zeggen dat de godsdienststichters geestesziek waren verdienen respect"
Ja
Nee
Geen mening.
Citaat:
[size=2]Volgens mij was de "profeet" Mohammed gewoon geestesziek (acromegalie, epilepsieaanvallen bij het "reli"(slaap)kwab, what ever) en was hij een kinderverkrachter (hij had als 54-jarige man immers sex met het 9-jarige meisje Aisha). Volgens mij was ook de stichter van het christendom, de "apostel" Paulus, geestesziek. Als je die personen met hun "visioenen" immers niet gelooft is er immers maar één conclusie mogelijk, namelijk dat ze geestesziek waren.
Ik vind inderdaad dat men met mijn standpunt weinig respectvol voor mij is. Vaak wordt ik zelfs voor een racist uitgemaakt.
Ik ben zelfs benieuwd of dat die bericht nog verwijderd wordt ook.
|
Een paar uur later, gezien het tijdstip van een PM van de webmaster, is deze topic echter verwijderd .
Citaat:
[size=3]" Lasterlijke, hatelijke, obscene, beledigende, bedreigende, racistische, illegale berichten of standpunten die het privé-leven van de personen niet eerbiedigen, zullen worden weggelaten. Hetzelfde geldt voor berichten waarin mensen persoonlijk worden aangevallen of andere gebruikers denigreren. " [/size]
|
Ik heb de webmaster geantwoord dat dit gewoon de standaard gedragscode is voor forums. En gevraagd waarom andere fora zo’n bericht wel laten staan ? En uiteraard de vraag: Waarom krijg ik geen respect ?
[/size]
|