![]() |
Texaanse scholen krijgen subsidies voor bijbels curriculum in lees- en schrijflessen
Texaanse scholen krijgen subsidies voor bijbels curriculum in lees- en schrijflessen
https://www.hln.be/buitenland/texaan...essen~ab98d982 Politieke of geloofsdraad , kan , maatschappelijk probleem , absoluut !! Die zijn aldaar aan het zot worden , waar gaat dit eindigen ?? Stevent de USA alzo dan stilaan af op een theocrazy ???? Is dat de bedoeling hiervan ?? Citaat:
Wat is er mis met atheisme ?? Citaat:
Niet- en anders-gelovigen hebben evenveel het recht ivm steun krijgen !! Citaat:
|
Prijs u gelukkig dat ge in good old Belgium woont.
|
Inderdaad !!
|
Als men de kindertjes maar kan hersenspoelen, is het niet met wokewaanzin dan is het met religieuze troep. Scholen zouden moeten leren lezen, rekenen, redeneren en een zo breed mogelijke op wetenschap gebaseerde kennis bijbrengen, wars van ideologie en religie. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar men probeert niet eens. Er is teveel invloed van drukkingsgroepen. Men kan bvb geen brede kennis over religie aanbieden want dat zet de kindertjes aan het denken natuurlijk en dat willen de religieuzen niet.
|
Achterlijke Amerikanen
|
Mag Texas nog zelf kiezen of gaat ge daar liever gelijk in andere landen aan de keuze van de meerderheid voorbij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees in heel die tekst nergens iets over religie... |
Citaat:
Of wat denk je dat Hongarije Hongarije en Polen Polen hield? :) They met in Budapest on Thursday to introduce the alliance, vowing to create a "European renaissance based on Christian values". Hele tekst: https://www.euronews.com/my-europe/2...opean-alliance |
Citaat:
En het ging over een alliantie tussen (bepaalde personen uit) Polen, Hongarije en Italië. In 2021. Sindsdien nog iets van gehoord? |
Citaat:
Dominik Tarczy?ski was recent in Amerika om daar de alliantie uit te breiden mer de Trump administratie. En daar worden triljarden euro's en dollars in geïnvesteerd, om het westen terug op traditionele normen en waarden te herleiden. Neem uzelf wat minder als referentie bij grote onderwerpen als dit. ;) |
Niks mis met wat Bijbelkennis. Zal al bij al nog goed leven blijven daar.
In het Land der Puriteinen waren ze vroeger toch verrassend ver op hun tijd voor met het scheiden van religie en school. Grappig hoe dat tenietgedaan wordt. |
Citaat:
Kinderen seksualiseren en sterriliseren zal de toekomst niet positief onthalen. |
Citaat:
Sorry eh. :| |
Citaat:
Waarom zo vies van christelijke normen en waarden maar zo genadig tegen die collaborateurs van Duitsland? |
Citaat:
Het is niet omdat ik tegen gigantische serres ben dat ik de tomaten die daar uit komen niet lust eh? En waarom ben ik genadig voor collaborateurs? Waar lees jij zoiets allemaal? |
Citaat:
U bent genadig gebleken met geslachtsoperaties. En Duitsland is ongenadig gebleken tegen christelijke landen die het bij man en vrouw willen houden met gewone mensenrechten. Zonder die mensenrechten op te splitsen om social constructs te lanceren. (sociaal darwinisme) Ge kent den boom altijd aan de vrucht. Eugenetica plus Duitsland = derde rijkers. |
Citaat:
:roll: Maar kom, ik wou alleen maar aantonen dat Europa volgens mij nog veel verder weg is van een theocratie dan dat jij wou laten uitschijnen. Meer niet. We kunnen mss best niet opnieuw verzeilen in een eeuwige religie/geslachtsoperaties/gender-discussie. Op die manier blijft het voor de rest ook plezant. Soit, jij hebt je mening gegeven, ik de mijne. Op naar nieuwe dingen!! ;-) |
Citaat:
De christelijke normen en waarden dienen ook plaats te hebben binnen deze diversiteit. Die zich lieten opjutten met institutioneel christenhaat, zijn het equivalent van derde rijkers die aanstuurde op jodenhaat. Het is geen toeval dat Duitsland nog steeds spuwt op Polen. Derde rijkers nemen wraak en komen met een nieuw narratief achter werelddominatie. Ze faalde. |
Citaat:
Terwijl dat helemaal niet zo is. Je veronderstelling ivm derde rijkers en zo raakt dus kant noch wal. Maar kom; laten we er maar over ophouden vooraleer het weer de spuigaten uitloopt. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be