![]() |
Wat is uw mening over mensen die radicaal tegen of voor het geloof zijn
Wat is uw mening over mensen die radicaal tegen of voor het geloof zijn ,
echter , er is natuurlijk een onderscheidt tussen hen !! 1) (Radicaal) voor , maar doen enkel aan passieve bestrijding bv Enkel hun mening delen 2) (Radicaal) voor , en uiten dit effectief via actieve bestrijding , bv: fysiek geweld allerlei 1) (Radicaal) tegen , maar doen enkel aan passieve bestrijding bv Enkel hun mening delen 2) (Radicaal) tegen , en uiten dit effectief via actieve bestrijding , bv: fysiek geweld allerlei Nog dit erbij: Hoe reageert u als ouders , u voedt uw kind gelovig op , en het verzet zich vroeger of later (extreem) tegen het geloof ?? Hoe reageert u als ouders , u voedt uw kind niet-gelovig op , en het verzet zich vroeger of later , en wordt (extreem) gelovig ?? |
Alleen opkomen voor zaken waarvoor je effectief bereid bent te sterven.
Al de rest is afleiding. |
Zou jij ....
|
Citaat:
Ik had Zijn Woord in angst kunnen aannemen en zwijgen, maar ik koos te sterven voor mijn geloof. Tot dat gebeurt leef ik er voor. |
Zonder het bijbelse geloof zou de wereld een hoop minder miserie kennen !!
|
Citaat:
Wees maar heel trots op mannen die vrouwen mogen zijn en kinderen als pooier aanbieden, en uw medemensen door middel van stigmatisatie het zwijgen kon opleggen. Niet met ons vaneigenst. |
Citaat:
|
Citaat:
De democratie gaat ten koste van beschavingen, dit is een maatschappij, samenleving. |
Een samenleving is vorm van beschaving !!
Zelfs de oermens had een beschaving !! |
Citaat:
Ik zeg niet beschaafd ZIJN maar worden. Waar ze dan perversiteiten aan kleuters presenteren, daar is een samenleving met leren van demonen. |
Beschaving is ook 1 cultuur zonder een waaier aan diversiteit waarmee de duivel en zijn minions u kapot verdelen.
|
De etymologie van beschaving is schaven, minder ruw maken.
Je hebt de houtschaaf en de kaas schaaf tot fijne plakjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Het oude christendom is er slecht een uit vele. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be