![]() |
Wie koopt er iets naar aanleiding van Black Friday?
Ik doe er al lang niet meer aan mee, het is bijna altijd promotie.
Misschien deze keer wel wat klassieke horrorfilms op Amazon. Ze geven 10€ korting op aankopen boven 50€. |
Ik verschuil me in mijn bunker tot die waanzin voorbij is. Als het nog met volle maan samengevallen was, maar nee...
|
Citaat:
|
Ik koop wat ik moet kopen maar ga geen aankopen uitstellen tot het Black Friday is...
Trouwens; BLACK friday... is dat wel woke? Als het anders over "black" gaat staat heel de goegemeente al snel op zijn achterpoten (zie zwarte piet bv) maar als het over Black Friday gaat staat diezelfde goegemeente op de eerste rij... Moeten die nu de associatie tussen "black" en "goedkoop" niet leggen ofzo? |
Dat zogezegde Black-Friday gewauwel is erg irriterend. Voor mij is deze Friday zoals de andere Fridays. Dat “Black” is eenvoudigweg “bloody nonsense”.
|
Citaat:
Degene die ik wil staat er niet bij. :-( |
Citaat:
Ik werp er een blik op en ik weet wat voor weer het is. Toen wij ons huis bouwde noemde men dat nog gewoon 'ramen'. |
Was dat niet twee weken geleden ? :?
|
Citaat:
En nu ,black friday, ook weer niet zeker? FOEi! :magniet: Absolutie kan U alsnog gegeven worden voor het hieropvolgende consumentenmoment ,Sinterklaas! |
Citaat:
De heisa er rond begon natuurlijk een paar weken geleden al... |
Koop enkel op het moment dat ik iets nodig heb. Ik koop nooit op het net.
Fysieke winkels vind ik makkelijker , je ziet wat je koopt. |
Citaat:
![]() Dat past wonderwel bij u |
Citaat:
En andere dingen moet ik niet persé kunnen zien voor ik het koop. Dierenvoeding bv. Is voor mij online een stuk goedkoper. Het merk wat ik gebruik is hier in de buurt bovendien niet verkrijgbaar. Dan kom je al snel bij online uit eh? Onlangs had ik een speciaal soort schroeven nodig. Bij de lokale ijzerwinkel kosten die €28 voor 50 stuks. Online vond ik dezelfde voor €13. Als je weet dat ik 6 van die pakjes nodig had is de rekening (€168 vs €78) snel gemaakt hoor... |
Citaat:
Zoiets dus: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets nodig vandaag
|
Ik heb dan maar wat horrorfilms gekocht die ik allang wou. 10 Euro korting op 50 Euro.
Leuk voor feestavonden. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be