![]() |
Grondgebied van Israël teruggeven aan Palestijnen
Concreet en kort:
Wie hebt ge liever zelf in huis? De Palestijnen of Israeli? Netanyahu stuurde ook aan bij Amerika om Irak binnen te vallen. Waarna het escaleerde en wij in vluchtelingen en illegale migratie verdrinken. Bij de nieuwe uitbreiding van Israel ontvangen we nu Palestijnen die daar horen. Andersom is toch maar een eindeloos conflict? |
Citaat:
Er zijn plekken waar ze meer bij hun cultuur kunnen zijn, niet in dit koude, racistische en ongezellige West Europese dystopia. |
Citaat:
Stuur alle Palestijnen terug en laat Israël opdraaien voor die migratiegolf die de oorlogen in het midden oosten veroorzaakte? Nu sturen ze Palestijnen erbovenop bij? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon land herverdelen. Palestijnen daar houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat de willende de capaciteit niet hebben. Anders was het al gebeurd. * ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Israël is ontstaan en bestaat ter gratie van christelijke landen. Christenen vergaten echter dat zij het nieuwe Israél zijn. Ik vergat dat ook. |
Mits voldoende Internationale druk is dat vrij snel bereikt.
Land teruggeven ter compensatie van de genocide. Herleiden op de oude grenzen en die illegalen enz ineens meesturen met de huidige Palestijnen. 1946 met enige marge. ![]() We zien nu pas genocide? Ik schaam mij daarvoor. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Echt, dat gaat daar anders nooit opgelost geraken. Israel gaat steeds verder haar boekje te buiten en gaf kinderen headshots. Welke natie wilt daar nog voor opkomen, en met welke reden dan? Genocide? |
Citaat:
|
Citaat:
2 Voedsel, water en energie afbreken terwijl men massaal burgerslachtoffers maakte. = genocidaal = genocide. Ik vrees dat we daar nooit vrede gaan kennen als wij bang zijn voor antisemiet uitgemaakt te worden. Daar Palestijnen meer Semitisch zijn, is he dus eerder antisemitisch het laatste stuk land af te nemen. Is ook genocide. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
En ze verbergen hun uitbreiding niet eens. De holocaust werd verborgen voor het volk, hier ziet de hele wereld op toe. Wij hebben geen kak met die holocaust te maken, maar zij die deze Israëlische overheid steunen zullen wel met genocide te maken hebben. En zij die het geen genocide noelden zullen door de tijd en God gecorrigeerd worden. De nieuwe map van Israel waarvoor ze oorlog voeren: Zij hebben geen recht meer de holocaust of antisemitisme aan te halen als ze deze overheid steunen. |
Citaat:
|
Vergeet niet waar naartoe al die mensen vluchten door Israël he.
Het is voor de wereld beter dat Israel weer wat kleiner wordt in plaats van ze verder te laten groeien. Stop de genocide ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be